کد خبر : 1693494 | 13 تیر 1399 ساعت 18:27 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: به دنبال فتح دوگانه هستیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد تیاگو این تیم را ترک نکند.

هانسی فلیک: به دنبال فتح دوگانه هستیم


به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد تمایل تیاگو به جدایی از بایرن مونیخ و انتقال به لیورپول در فصل تابستان پیش رو منتشر شده است. هانسی فلیک در آستانه دیدار فینال جام حذفی مقابل لورکوزن در نشست خبری حاضر شده و در مورد آخرن وضعیت این بازیکن و شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

 

شرایط تیاگو و احتمال جدایی: "امیدوارم او بایرن مونیخ را ترک نکند، خیلی از عمل جراحی این بازیکن سپری نشده، اما همه چیز طبق برنامه ریزی پیش رفت. تیاگو فردا می تواند بازی کند و او در شرایط 100 درصد مناسبی قرار دارد."

 

1499144

 

دیدار مقابل لورکوزن: "شرایط برای این فینال متفاوت است، اما ما باید آن را بپذیریم. ما مشتاقانه منتظر آغاز بازی هستیم و سعی خواهیم کرد که با کسب دوگانه به مونیخ بازگردیم."

 

عملکرد این فصل توماس مولر: "توماس بخشی از این تیم است. این در مورد هر کسی است که کیفیت و بهترین عملکردش را برای تیم به ارمغان می آورد. مولر ماهها است که این کار را بسیار خوب انجام داده و بازیکنی است که در کنار کاپیتان انگیزه و دستورات زیادی به دیگر بازیکنان تیم می دهد و این بسیار مهم است."

 

مصدومیت نیکلاس سوله: "شرایط برای او خوب به نظر می رسد. بازگشت به میادین برای سوله مهم است و امشب تصمیم خواهیم گرفت که آیا نام او در لیست بازی فردا شب باشد یا خیر."

دیدگاه‌ها