کد خبر : 1693505 | 13 تیر 1399 ساعت 18:57 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: دیدار ما مقابل بورنموث آسان نیست

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تاکید کرد دیدار تیمش مقابل بورنموث آسان نخواهد بود.

سولسشر: دیدار ما مقابل بورنموث آسان نیست

به گزارش "ورزش سه"، نتایج خوب یونایتد در هفته های اخیر و شکست ناپذیری های متوالی آنها در به رسیدن به رتبه سوم جدول نیز نزدیک تر از همیشه کرده است. اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بورنموث حاضر شد و مدعی شد تیمش نسبت به گذشته پیشرفت داشته است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من نقل قول های زیادی دیده ام که مدهی شدند که یونایتد بازی های آسانی پیش رو دارد، اما پنج بازی بعدی اینگونه نیست. ما در ابتدای فصل مقابل بورنموث باختیم، با آستون ویلا در اولدترافورد مساوی کردیم، این اتفاق برابر ساوتهمپتون نیز رخ داد و ما مقابل وستهام و پالاس نیز مغلوب شدیم.

 

1484250

 

این اسامی تیم هایی است که ما می توانیم خودمان را در مقابل آنها اثبات کنیم و باید نسبت به آخرین بازی عملکردمان را بهبود بخشیم.  بازی آسانی مقابل بورنموث نخواهیم داشت. اگرچه جایگاه این تیم در جدول مساعد نیست، اما آنها یکی از بهترین تیم های لیگ محسوب می شوند. اگر قصد داریم به بهترین شکل ممکن بازی کنیم، باید شانس ایجاد کنیم و در این بازی برنده شویم. باید منتظر بمانم و ببینم چه اتفاقی رخ می دهد. اگر تغییراتی در ترکیب داشته باشیم به علت شرایط فیزیکی بازیکنان است و باید در این موقعیت مراقب آنها باشیم. من دو ما اعتقاد داریم که در مسیر صحیحی هستیم، می توان فاصله را کم کرد و به صفر رساند. قطعا با اعتماد به نفس بیشتری نسبت به گذشته بازی می کنیم و گروه در حال دستیابی به یک هدف مشترکی است. می توانید ببینید که تلاش ما اثربخش بوده و تیم در شرایط بهتری قرار گرفته است."

دیدگاه‌ها