کد خبر : 1693521 | 13 تیر 1399 ساعت 20:19 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

برخی رسانه‌ها روحیه بچه‌های ما را خراب می‌کنند؛

ویسی: صد در صد در لیگ برتر می‌مانیم

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش برای کسب امتیاز به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

ویسی: صد در صد در لیگ برتر می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان که تیمش پس از شکست مقابل پرسپولیس باید در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود، اینطور حرف هایش را در نشست خبری آغاز کرد: پرواز ما تاخیر داشت و به کنفرانس خبری نرسیدیم. به همین خاطر معذرت خواهی می کنم.


او در مورد بازی گفت: چون بازی هفته قبل را باختیم، شرایط مساعدی نداریم ولی در طول هفته هم قسم شده ایم که دیگر باخت نیاوریم. الان تیم آماده ای هستیم و از تیم ذوب آهن شناخت داریم و امیدواریم با یک بازی خوب با دست پر به تهران بازگردیم.


او در مصدومان تیم بیان کرد: جلال علی محمدی و میلا شیخ سلیمانی دو مصدوم تیم ما هستند. جلال با ما آمده ولی نمی توانیم به او بازی بدهیم.


سوال بعدی در مورد شرایط کرونایی و ادامه لیگ بود. ویسی بیان کرد: از روز اول گفتیم مخالفیم.  هنوز هم می گویم. فکر می کردند چون ته جدولیم این حرف را می زنیم. اوضاع، اوضاع خوبی نیست و امیدوارم مسئولان فکر مناسبی کنند.


ویسی در مورد سقوط تیم عنوان کرد: در مورد تیم ما بی مهری می کنند. امیدواریم با تمام تلاش بچه ها تیم را نگه داریم. چون بازیکنان و مدیریت و امکانات خوبی داریم. برخی رسانه ها روحیه بچه های ما را خراب می کنند ولی من ایستاده ام و ایمان دارم به بازیکنانم. صد در صد تیم ما در لیگ برتر می ماند.


او در مورد استراتژی پیکان در بازی برابر ذوب آهن اظهار داشت: ما برای نباختن و بردن بازی می کنیم. برای امتیاز از دست دادن نیامدیم. تمام تلاشمان را می کنیم برای گل نخوردن و گل زدن و امتیاز گرفتن.

 

دیدگاه‌ها