کد خبر : 1693522 | 13 تیر 1399 ساعت 20:07 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: افتخار می کنم سرمربی چلسی هستم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد افتخار می کند در یک سال اخیر هدایت این تیم را بر عهده داشته است.

فرانک لمپارد: افتخار می کنم سرمربی چلسی هستم

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی این هفته در شرایطی به مصاف واتفورد می رود که چند روز قبل و بعد از هفته ها موفقیت، در دربی لندن مغلوب وستهام شد. فرانک لمپارد در کنفرانس مطبلوعاتی قبل از دیدار حضور یافت و در مورد آخرین وضعیت خریدهای جدید تیمش صحبت کرد.

 

فرانک لمپارد گفت: "حکیم زیاش و تیمو ورنر هنوز به اردوی چلسی وارد نشده اند. ما منتظر اخبار مربوط به شرایط قرنطینه هستیم تا ببینیم آیا آنها می توانند به انگلیس سفر کرده و در تمرینات شرکت کنند یا خیر. تیمو ورنر در حال استراحت است و اواخر ماه ژوئیه دوباره به تمرینات باز می گردد، اما این اتفاق برای زیاش زودتر رخ می دهد، اما در کل ما باید برای پیروزی از قوانین قرنطینه صبر کنیم.

 

1484175

 

واتفورد تیم خطرناکی است و روحیه درون تیمی آنها بالاست. راه اندازی مجدد مسابقات برای باشگاه های مختلف به دلایل متفاوت دشوار بوده است. واتفورد تیم خیلی خوبی در اختیار دارد و برای کسب امتیاز می جنگند.

 

هنوز شکست مقابل وستهام در پس ذهن من است. انتخاب شدن به عنوان بهترین سرمربی ماه افتخار کوچکی خواهد بود، اما ما در این دوره عملکرد خوبی ارائه دادیم و این یک پاداش جمعی است. یک سال است سرمربی چلسی هستم و این برایم افتخار است. انگار زمان زیادی سپری شده، اما وقت خیلی زود سپری می شود. تجربه بسیار خوبی بوده، اما کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود. من روی سالهای آینده متمرکز هستم."

دیدگاه‌ها