کد خبر : 1693546 | 13 تیر 1399 ساعت 21:59 | 23.9K بازدید | 1 دیدگاه

فولاد خوش‌شانس بود پنالتی ما گرفته نشد؛

نوری: یک ماشین دیگر می‌بینید!

هافبک ماشین‌سازی معتقد است تغییر کادر فنی در این تیم موجب می‌شود به روند خوب‌شان برگردند.

نوری: یک ماشین دیگر می‌بینید!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد نوری درباره شرایط ماشین‌سازی گفت: تمرینات خوبی پس از دیدار با فولاد داشتیم و حضور آقای مهاجری نیز موجب شد تا با انگیزه بیشتری کارمان را دنبال کنیم و به شرایط بهتری برسیم. آماده‌تر از هر زمانی شدیم و انگیزه داریم تا باخت مقابل فولاد را جبران کرده و وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

 

او با اشاره به بازی اخیرشان برابر فولاد عنوان کرد: به نظرم اگر در شروع مسابقه به گل نمی‌رسیدیم، شاید در پایان مسابقه صاحب یک امتیاز می‌شدیم، اما آن گل دقایق ابتدایی موجب شد تا فشار زیادی تحمل کنیم. البته فولاد قبل از دیدار با ما یک بازی رسمی انجام داده بود و در شرایط مسابقه قرار داشت، در حالی که ما با یکی، دو مسابقه تدارکاتی به اهواز رفتیم. با این وجود، ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و فولاد خوش‌شانس بود که پنالتی ۱۰۰ درصد برای ما گرفته نشد.

 

هافبک با تجربه ماشین‌سازی با بیان اینکه حضور مهاجری در ماشین‌سازی نتیجه مثبت می‌دهد، اظهار کرد: مطمئنا آمدن آقای مهاجری که یک مربی با تجربه، کاربلد و فنی است، به تیم کمک می‌کند. ایشان در دو تمرین اخیرمان مسائل مهمی را عنوان کردند و می‌توانیم نکات زیادی را از ایشان یاد بگیریم. ضمنا جا دارد آقای شیخ‌لاری که زحمات زیادی برای تیم کشیدند نیز تشکر کنم.

 

نوری درباره دیدار ماشین‌سازی مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: کاملا آماده این مسابقه هستیم، بازیکنان روحیه بالایی دارند و بر این باور هستند که می‌توانند تیم نفت را در مسجدسلیمان شکست دهند. به نظرم با حضور آقای مهاجری از این هفته یک ماشین جدید می‌بینید و می‌توانیم دوباره شرایط‌مان را بهتر کنیم و به نیمه بالای جدول برگردیم.

دیدگاه‌ها