کد خبر : 1693555 | 13 تیر 1399 ساعت 23:15 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

بهاری را به کمیته اخلاق می کشانم

واکنش شدید مدیرعامل آلومینیوم به شائبه تبانی

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت: یحیی بهاری با فرار رو به جلو و بازی با کلمات مردم ارومیه را فریب ندهند و به مسائل و مشکلات خود بپردازند.

واکنش شدید مدیرعامل آلومینیوم به شائبه تبانی

به گزارش "ورزش سه" حمید محرابی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به اتفاقات اخیر اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم که تا الان هیچ مستنداتی مبنی بر ابتلای 7 بازیکن علم و ادب به کرونا نداشتیم و این شبهه هم وجود دارد که اگر باشگاه علم و ادب از ابتلای بازیکنانش مطلع بوده چرا همین بازیکنان را با یک اتوبوس و در کنار سایر بازیکنان به اراک اعزام کرده است.

 

محرابی افزود: طبق پروتکل های بهداشتی تیمی نباید یک روز قبل از بازی تست کرونا بدهد و ما خودمان نیز از 5 خرداد تا بدین لحظه 3 مرحله تست کرونا انجام دادیم که پاسخ تمامی تست ها منفی بوده و بر اساس آن تمرینات مان را شروع کرده و در مسابقات شرکت کردیم.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک ادامه داد: بازیکنان فوتبال به مانند بچه های خودمان هستند و نباید در چنین شرایطی کم کاری صورت گیرد و با بهانه هایی مثل نداشتن شرایط مالی یا نبود آزمایشگاه کم کاری خودمان را توجیه کرده و یک مجموعه را درگیر کنیم.

 

محرابی بیان داشت: بازیکنان ما صبح فردا مجددا تست کرونا خواهند داد تا اگر مشکلی نداشته باشند از قرنطینه خارج شوند. البته بازیکنان ما هیچ علایمی ندارند و بنا به گفته دکتر هراتیان در صورتی بازیکنان ناقل می شوند که در مدت زمان بیشتری با هم تماس داشته باشند اما به هر حال برای اطمینان تست مجدد را فردا انجام خواهیم داد.

 

وی با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه نود ارومیه اظهار کرد: به ایشان توصیه می کنم به جای اینکه به حواشی ها و تیم های دیگر بپردازند پیگیر مطالبه بازیکنان خودش باشد و آنها را از هتل اخراج نکند.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینوم اراک ادامه داد: بهاری با فرار رو به جلو و بازی با کلمات مردم ارومیه را فریب ندهد و به مسائل و مشکلات باشگاه خود بپردازند.

 

محرابی افزود: در کمیته اخلاق قطعا پیگیر اظهارات و موارد مطروحه ایشان و مالک باشگاه علم و ادب تبریز خواهم بود.

 

ایشان گفت: اینکه بگوییم توانایی بازیکنان ما بیشتر است و اگر 10 گل بزنیم سبب ایجاد شک و شبهه هایی می شود پس نزنیم حرف درست و منطقی نیست.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینوم ارک در پایان گفت: دروازه بان تیم علم و ادب پس از گل هفتم یک موقعیت تک به تک را مهار کرد اصلا این تیم یک تعویض در دقیقه 65 داشته و بقیه تعویض ها در دقیقه 85 بوده است آیا تیمی که بازیکنان کرونایی دارد می تواند این قدر دوندگی داشته باشد؟

دیدگاه‌ها