کد خبر : 1693593 | 14 تیر 1399 ساعت 10:57 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جنجالی شهربانو منصوریان در آستانه انتخابات

فردا، رونمایی از جانشین علی نژاد در ووشو

فدراسیون ووشو بعد از چند ماه اداره با سرپرست فردا رییس جدید خود را می شناسد.

فردا، رونمایی از جانشین علی نژاد در ووشو

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور مهدی علی نژاد در معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، او مجبور شد بعد از چند دوره ریاست در فدراسیون ووشو از سمت خود کنار برود. در ماههای اخیر علیرضا خسروی سرپرستی این فدراسیون را برعهده داشت و بعد از نام نویسی کاندیداها، در نهایت فردا از رییس جدید فدراسیون ووشو رونمایی خواهد شد.


حسین اوجاقی، محمود رشیدی‌احمدی، علی‌اصغر شعبانی، امیر صدیقی، امیرعباس لشگری و محمود متدین شش کاندیدای احراز پست این فدراسیون هستند.


در این میان لشگری که گفته می شد از بقیه کاندیداها شانس بیشتری دارد، به دلیل قبول پست معاونت ورزشی دانشگاه آزاد دیگر نمی تواند در انتخابات شرکت کند و احتمالا انصراف خواهد داد.


از سوی دیگر شهربانو منصوریان، یکی از قهرمانان ووشوی جهان شب گذشته ویدیویی را از خود در اینستاگرام منتشر کرده که باعث ایجاد برخی حواشی شده. او مدعی شده بعد از حمایتش از یکی از کاندیدای انتخابات، مسئولان به او و خواهرش فشار آوردند که از فرد دیگری حمایت کنند.


به نظر می رسد انتخابات فدراسیون ووشو که این بار علی نژاد را به عنوان رییس مجمع در خود خواهد دید، فردا با چاشنی حاشیه به پایان برسد.

دیدگاه‌ها