کد خبر : 1693655 | 14 تیر 1399 ساعت 15:37 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

برگزار کنندگان لیگ باید به بازیکنان کرونایی جواب بدهند

نوروزی: شاید تعداد تست های مثبت استقلال بیشتر شود

با اعلام خبر ابتلای 6 بازیکن تیم استقلال به ویروس کرونا ، سرنوشت بازی این تیم در هفته بیست و سوم برابر پارس جنوبی مشخص نیست.

نوروزی: شاید تعداد تست های مثبت استقلال بیشتر شود

به گزارش" ورزش سه" در حالی که همه چیز آماده برگزاری هفته بیست و سوم لیگ برتر بود مثبت شدن تست 6 بازیکن تیم استقلال و متعاقب آن تعداد زیادی از بازیکنان فولاد خوزستان ، سرنوشت مسابقات این هفته را در هاله ای از ابهام فرو برده است. امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال بعد از انتشار خبر ابتلای 6 بازیکن استقلال به ویروس کرونا مقابل این باشگاه به خبرنگاران گفت:" متاسفانه وقتی روزگذشته احساس کردیم بعضی از بازیکنان دچار مشکل هستند یک تست کرونای اورژانسی درخواست کردیم و دوستان این تست را انجام دادند.  جواب ها که بدستمان رسید متوجه شدیم که  تعدادی دچار کرونا هستند."


او در ادامه گفت:" واقعیت این است شرایط بای بازی ها مهیا نبود هرچند شروع شد و ماهم مطابق آنچه خواستند انجام دادیم. قانونی هم نوشته شد اما فوتبال بازی فول کنتاکت و بسیار پرتماس است.همه باهم برخورد می کنند و اگر یک نفر دچار مشکل باشد به دیگری هم سرایت می کند. دوستان ما باید نسبت به افرادی که دچار کرونا شدند باید پاسخگو باشند."


دکتر نوروزی افزود:" درخواست من از سازمان لیگ این است که توجه کنند بچه های ما که دچار مشکل هستند ، دیروز همین بازیکنان با دیگر بازیکنان تمرین کردند." او گفت :"تا الان جواب هایی که آمده 6 بازیکن تستشان مثبت است و  تا دوساعت دیگر جواب کامل به ما داده می شود.باید مراقبت بیشتری کنیم. در ورزش تماس ها اجازه نمی دهد  که بتوانید کاری کنید که از دیگری بیماری نگیرید.ما توصیه های خودمان را اعلام کرده و گفتیم باید مراقب باشید. بازیکنانی که قبلا  تست دادند و تستشان منفی بوده ممکن است 48 ساعت دیگر مثبت شوند. دلیل دارم؛  ما شنبه برای بازی با فولاد تست گرفتیم که جواب همه منفی بود اما دیدیم دو ، سه روز بعد بازیکنان ما احساس سلامت کامل را ندارند تست گرفتیم و حالا می بینیم که 6 بازیکن تا الان تستشان مثبت است. "


او همچنین گفت:" روز جمعه از بیمارستان مسیح دانشوری آمدند و تست را انجام دادند. حالا امروز دیگر بازیکنان که می خواهند به یک شهر دیگر بروند و این خودش می تواند تبعاتی داشته باشد."


نوروزی درباره پاسخ سازمان لیگ به نامه استقلال گفت:" جواب سازمان لیگ این بود که باید جلسه بگذارند و به اجماع برسند."


استقلال در حال حاضر علاوه بر 6 بازیکن که تست کرونایشان مثبت شده چند مصدوم از جمله ارسلان مطهری و سیاوش یزدانی را نیز دارد.

دیدگاه‌ها