کد خبر : 1693664 | 14 تیر 1399 ساعت 16:08 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

همیشه در فوتبال جنگجو بودم؛

پاشازاده: هدف اول ما حفظ تیم در لیگ یک است

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تحقق صعود به لیگ برتر بستگی به یک شخص ندارد من به عنوان سرمربی راه را نشان می دهم و باید برای تحقق این مهم راه هموار باشد.

به گزارش "ورزش سه" مهدی پاشازاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی سپیدرود در خصوص اینکه چه برنامه هایی برای این تیم دارد اظهار داشت : برنامه های ما مشخص است اولین هدف‌مان حفظ تیم در رقابت های لیگ دسته اول می باشد در ادامه اگر همه چیز خوب پیش رفت برای فصل آینده نیز برنامه ریزی های ویژه ای را انجام خواهیم داد.

 

پاشازاده در پاسخ به این سوال که آیا تیم سپیدرود فصل آینده می تواند با هدایت او مدعی صعود و قهرمانی باشد  بیان داشت : این موضوع تنها بستگی به سرمربی ندارد بلکه بستگی به مسئولین کل منابع دارد. آن فصلی که سپیدرود به لیگ برتر صعود کرد آن زمان کل مسئولین و مردمان یک شهر می خواستند و علاوه بر خواسته مردم تیم نیز خوب بسته شده بود و نهایتا توانست به رقابت های لیگ برتر صعود کند.

 

1508379

 

سرمربی جدید سپیدرود رشت افزود : تحقق صعود بستگی به یک شخص ندارد من به عنوان سرمربی راه را نشان می دهم و باید برای تحقق این مهم راه هموار باشد.

 

وی در پایان در خصوص دیدار حساس این تیم برابر ملوان بندرانزلی گفت : من همیشه در فوتبال جنگجو بودم و از اول نوع و سبک فوتبالم اینگونه بوده است در بازی با ملوان نیز از دقیقه 1 خواهیم جنگید امیدوارم بازی جذابی باشد هر چند اگر هواداران حضور داشتند لذت باری بسیار بیشتر بود. 

 

پاشازاده افزود : فوتبال جذابیت‌اش با فوتبال است و با توجه به مسائل بیماری کرونا نمی توان کاری کرد اما قول می دهیم با تمام وجود و توان در این بازی بجنگیم و امیدوارم که پس از بازی هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها