کد خبر : 1693736 | 14 تیر 1399 ساعت 20:30 | 9K بازدید | 1 دیدگاه

یونایتد5-2بورنموث؛ چشمک به سهمیه چمپیونزلیگ

منچستر یونایتد موفق شد در یک دیدار جذاب و پر گل با نتیجه 5-2 بورنموث را شکست دهد.

یونایتد5-2بورنموث؛ چشمک به سهمیه چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد امشب در چهارچوب رقابتهای هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان بورنموث بود و نهایتا این بازی با پیروزی پرگل شیاطین سرخ خاتمه یافت تا این تیم موقتاً و با یک بازی بیشتر نسبت به چلسی راهی رتبه چهارم جدول شود.


منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 11 توسط ستاره پرتغالی خود یعنی برونو‌فرناندز به گل دست پیدا کنند اما این اتفاق رخ نداد تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 16 اما برخلاف جریان بازی این تیم بورنموث بود که به گل برتری دست یافت. جونیور استانیسلاس بعد از عبور دادن توپ از میان پاهای هری مگوایر و با یک ضربه دقیق در زاویه بسته دروازه شیاطین سرخ را باز کرد.

 

چند دقیقه بعد منچستریونایتد به یک ضربه آزاد دست یافت که شوت عالی پل پوگبا این بار توسط دروازه بان تیم حریف مهار شد تا یونایتد کماکان در امر گلزنی ناکام مانده باشد.

 

 

1508460

 

 

حملات منچستریونایتد ادامه داشت و این تیم در دقیقه 29 به گل تساوی دست یافت. پاس عالی برونو‌ فرناندز در جناح چپ به میسون گرین وود رسید و این بازیکن جوان نیز با ضربه ای مهار نشدنی برای منچستریونایتد گلزنی کرد.

 

این اما پایان کار در نیمه اول نبود و شیاطین سرخ چند دقیقه بعد از گل اول، گل دوم را وارد دروازه حریف کردند. بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه بود که بازیکن بورنموث مرتکب خطای هند شد و مارکوس راشفورد توانست از روی نقطه پنالتی گل دوم یونایتد را به ثمر برساند.

 

 

1508458

 

 

عملکرد طوفانی شاگردان اوله گنار سولسشر بعد از گل دریافتی ادامه داشت و آنها در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول روی شوت فوق‌العاده آنتونی مارسیال از پشت محوطه جریمه به گل سوم دست یافتند تا بازی در پایان نیمه اول با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

 

نیمه دوم بازی با اشتباه عجیب و غریب مدافع منچستریونایتد یعنی اریک بایی آغاز شد. این بازیکن در حرکتی عجیب و در حالی که قصد کنترل توپ را داشت، مرتکب خطای هند در محوطه جریمه شد تا گل دوم بورنموث از روی نقطه پنالتی به ثمر برسد.

 

تنها چند لحظه بعد و در دقیقه 54 یونایتد باز هم روی حرکت تماشایی میسون گرین وود و ضربه مهار نشدنی این بازیکن به گل چهارم دست یافت.

 

عطش تیم سولسشر برای گلزنی پایان ناپذیر به نظر می‌رسید و منچستر یونایتد موفق شد در دقیقه 56 و این بار روی ضربه ایستگاهی فوق‌العاده برونو‌ فرناندز به گل پنجم دست پیدا کند.

 

 

1508461

 

 

منچستریونایتد بعد از گل پنجم نیز به حملات خود ادامه داد و می توانست در دقیقه 85 به گل ششم دست پیدا کند اما اودیون ایگالو در مصافی تک به تک دروازه بورنموث این موقعیت را از دست داد.

 

با وجود حملات دیگری که منچستریونایتد روی دروازه بورنموث ترتیب داد اما نتوانست گل ششم را به ثمر برساند تا بازی با همان نتیجه 5-2 خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها