کد خبر : 1693833 | 15 تیر 1399 ساعت 02:05 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 0 - 3 میلان؛ هدیه بزرگ به یوونتوس

میلان با ارائه نمایشی فوق العاده با سه گل لاتزیو را مغلوب کرد.

لاتزیو 0 - 3 میلان؛ هدیه بزرگ به یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، روسونری که در نیم فصل دوم و با حضور استفانو پیولی روزهای خوبی را سپری می کند، امشب و در پایتخت ایتالیا دست به کار بزرگی زد و با برتری 0-3 مقابل لاتزیو باعث شد یوونتوس در آستانه فتح یک اسکودتوی دیگر قرار گیرد.

 

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، اولین فرصت بازی در دقیقه 20 و روی یک موقعیت ایستگاهی برای لاتزیو ایجاد شد، اما ضربه میلینکوویچ ساویچ در اختیار دوناروما قرار گرفت.

 

1508644

 

هاکان چالهان اوغلو پشت محوطه لاتزیو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه قوس دار و تماشایی موفق شد به زیبایی گل اول تیمش را وارد دروازه لاتزیو کند.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد. اما در دقیقه 36 میلان صاحب یک ضربه پنالتی شد که زلاتان پشت توپ قرار گرفت و اگرچه استراکوشا در آستانه مهار توپ بود، اما در نهایت ضربه زلاتان با خوش شانسی وارد دروازه لاتزیو شد.

 

1508642

 

1508643

 

سائل میکرز با ورود به محوطه جریمه لاتزیو می توانست گل سوم میلان را نیز به ثمر برساند، اما تعلل پیش از حد او باعث از دست رفتن این موقعیت شد.

 

در ثانیه های پایانی نیمه اول لاتزیو می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه زمینی لوییز آلبرتو با اختلاف کمی به بیرون رفت و میلان با همان برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

اولین فرصت نیمه دوم در دقیقه 54 و برای میلان ایجاد شد، اما ضربه زمینی بوناونتورا از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه لاتزیو به بیرون و تبدیل به گل نشد.

 

اما در دقیقه 63 میلان باز هم به گل رسید. این بار پاس بوناونتورا در سمت چپ محوطه جریمه به آنته ربیچ رسید و او که در موقعیتی تک به تک بود با یک ضربه دقیق موفق به زدن گل سوم تیمش شد.

 

در دقیقه 70 میلان فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما نفوذ تماشایی و در نهایت ضربه زمینی تئو هرناندز در موقعیتی تک به تک دقیق نبود و توسط استراکوشا مهار شد.

 

در دقیقه 80 تئو هرناندز در موقعیتی باز هم تک به تک صاحب بهترین بخت برای زدن گل سوم شد، اما ضربه زمینی او در مقابل دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در لحظات پایانی ضربه وارو از بالای دروازه میلان به بیرون رفت تا روسونری در نهایت با نتیجه 0-3 موفق به غلبه بر لاتزیو شود.

دیدگاه‌ها