کد خبر : 1693841 | 15 تیر 1399 ساعت 08:14 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از بحران با شوت‌های کاپیتان؛

گل تماشایی حاج‌صفی تقدیم به ساکت(عکس)

کاپیتان تراکتور شادی گل تماشایی خود برابر صنعت نفت را با سرمربی تیمش تقسیم کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که با اندیشه بازگشت به کورس مدعیان کسب سهمیه آسیایی به استقبال دیدار با صنعت نفت آبادان رفته بود، نمایش فنی خوبی داشت و جریان بازی را کاملا در اختیار گرفته بود که این عملکرد درخشان شاگردان ساکت الهامی، با دو گل فوق‌العاده احسان حاج‌صفی تبدیل به ۳ امتیاز ارزشمند شد.

 

قرمز پوشان فوتبال آذربایجان که بخاطر اختلاف یک امتیازی با صنعت نفت از اهمیت این بازی آگاه بودند و نمی‌خواستند در ورزشگاه یادگار امام امتیازی از دست بدهند، موقعیت‌های بسیاری خلق کردند که اگر دقت مهاجمان این تیم بود، می‌توانستند با دردسر کمتری از سد حریف خود عبور کنند ولی با این وجود، گل‌های حاج‌صفی آنها را به رستگاری رساند.

 

حاج‌صفی که برای دومین بازی پیاپی و در روز نیمکت‌نشینی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی تراکتور را بسته بود، علاوه بر خلق موقعیت و نفوذهای خطرناک از جناحین، با شوت‌های محکم و دقیق بارها برای گلزنی اقدام کرد که دو بار موفق به انجام این کار شد.

 

1508653

 

گل اول تراکتور روی یک حرکت تمرین شده و از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید، اما حاج‌صفی که انگیزه زیادی برابر صنعت نفت داشت، در نیمه دوم هم برای گلزنی اقدام کرد که موفق شد با یک ضربه فنی استثنایی از پشت محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه آبادانی‌ها بفرستد و برتری تیمش را قطعی کند.

 

حاج‌صفی پس از این گل تماشایی با سرعت به سمت ساکت الهامی، سرمربی تیمش رفت، او را در آغوش گرفت و این گل زیبا را تقدیم سرمربی خود کرد تا او نیز با آرامش خاطر بیشتری بازی را دنبال کند و امیدوار به دیدارهای آینده و تداوم حضورشان در بالای جدول باشد.

 

1508652

دیدگاه‌ها