کد خبر : 1693855 | 15 تیر 1399 ساعت 10:00 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: چه حیف که هواداران در جشن بایرن نیستند

توماس مولر ستاره بایرن مونیخ بعد از قهرمانی دیشب این تیم در جام حذفی از عدم حضور تماشاچی‌ها در استادیوم ابراز تاسف کرد و گفت جشن قهرمانی تیمش با آنها به مراتب شیرین‌تر بود.

مولر: چه حیف که هواداران در جشن بایرن نیستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در استادیوم المپیک برلین با پیروزی 4-2 بر حریفش بایر لورکوزن موفق شد جام حذفی آلمان را بالای سر برده و دومین جام قهرمانی این فصل را به خود اختصاص دهد. با اینحال، توماس مولر ستاره بایرن در پایان بازی گفت اینکه در چنین شب بزرگی هواداران در استادیوم نیستند باعث افسوس است چه اینکه حضور آنها جشن قهرمانی را به مراتب شیرین‌تر می‌کرد.

 

1508673

 

مولر که در بازی دیشب تا دقیقه 88 در میدان حضور داشت در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" این لحظات برای ما کمی غم‌انگیز هم هست. وقتی هواداران در چنین فینالی حضور ندارند فضا دیگر مثل سابق نیست. ما واقعا افسوس می‌خوریم. امشب تیم ما عالی بود و تنها بخش ماجرا که کمی غم‌انگیز است استادیوم خالی از تماشاچی است".

 

1508671

 

مانوئل نویر سنگربان بایرن مونیخ هم در پایان بازی گفت کسب دومین جام فصل و دندان تیز کردن بایرن برای بردن سه‌گانه در فصلی چنین دشوار نشان می‌دهد این تیم چه ذهنیت درستی دارد. نویر در این باره گفت:" در هفته‌های اخیر همه به عینه دیدند که بایرن مونیخ چقدر انگیزه دارد و برای قهرمانی تشنه است. افتخارات ما در این فصل واقعا خاص و ویژه است. ذهنیت تیم در این بحران واقعا استثنایی بوده. ما حالا بعد از یک استراحت کوتاه برای بردن سه‌گانه تلاش خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها