کد خبر : 1693896 | 15 تیر 1399 ساعت 12:58 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

دشمن جدید کی‌روش در کلمبیا

کلید زدن کمپین برکناری کی‌روش توسط والدراما

کارلوس والدراما اسطوره فوتبال کلمبیا خواهان سپردن سکان هدایت تیم ملی این کشور به دست مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی شد.

کلید زدن کمپین برکناری کی‌روش توسط والدراما

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌های اخیر کارلوس والدراما اسطوره فوتبال کلمبیا مبنی بر سپردن سکان هدایت تیم ملی فوتبال این کشور به کارلوس گایاردو سرمربی موفق آرژانتینی، درحالیکه در حال حاضر کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را به عهده دارد خبرساز شده و به نظر می‌رسد والدراما حالا در جبهه مخالف کی‌روش قرار گرفته است.

 

1508715

 

مارسلو گایاردو یکی از معتبرترین مربیان این روزهای آمریکای جنوبی است که در چند سالی که از مربی‌گری‌اش در ریورپلاته می‌گذرد این تیم را به یکی از بزرگترین تیمهای فوتبال این قاره تبدیل کرده.

 

کارلوس والدراما در این مصاحبه وقتی صحبت به موفقیت‌های گایاردو در ریورپلاته رسید، در پاسخ به خبرنگار که پرسید آیا مایل است سکان هدایت تیم ملی کلمبیا به گایاردو سپرده شود گفت:" من گایاردو را خیلی دوست دارم و اگر دست من باشد او را سرمربی کلمبیا خواهم کرد چون او مربی باکلاسی است و به راحتی از پس این کار برمی‌آید".

 

1508714

 

والدراما در ادامه صحبت‌هایش که مسلما به مذاق کی‌روش خوش نخواهد آمد برای تقویت موضعش به تجربه مثبت تیم ملی کلمبیا در گذشته با مربیان آرژانتینی اشاره کرد و با نام بردن از خوزه پکرمن گفت:" دوران حضور پکرمن در تیم ملی کلمبیا بی‌نظیر بود. فدراسیون ما پکرمن را استخدام کرد که کلمبیا را به جام جهانی برساند ولی او ماند و ما را دو بار در جامهای جهانی هدایت کرد".

 

 

دیدگاه‌ها