کد خبر : 1693904 | 15 تیر 1399 ساعت 13:23 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

اوجاقی: مدیون ووشو هستم

قهرمان سابق ووشو جهان گفت: اگر مردم ما را می‌شناسند و احترام می‌گذارند به خاطر ووشو است، پس مدیون آن هستم و باید برای این رشته کار کنم.

اوجاقی: مدیون ووشو هستم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس،‌ حسین اوجاقی در مورد اینکه خودش نامزد ریاست فدراسیون ووشو بود و به نفع صدیقی کنار کشید، اظهار داشت: صدیقی جوان است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و می‌تواند مثمر ثمر باشد. دلیل انصراف من هم این بود که همیشه در این سال ها که ووشو پیشرفت کرده به خاطر تیمی بوده و من هم خودم را همیشه قائل به کار گروهی دانسته‌ام.  زمانی هم که راس کار یعنی علینژاد رفت، باز هم خودم را در قابل تیم می‌دیدم. هیچ وقت هم موفقیت‌های ووشو را منتسب به خودم و یا یک ورزشکار دیگر ندانستم، بلکه کار تیمی بوده است. 

 

*احساس کردم در جایی غیر از ریاست می‌توانم مثمر ثمر باشم

 

قهرمان سابق ووشو گفت: وقتی علی‌نژاد معاون وزیر شد اصولا برخی فکر می‌کنند که خودشان باید در راس هرم قرار بگیرند، اما من هیچ وقت این کار را نکردم و سعی کردم همیشه در قالب تیم حرکت کنم. پس از مشورت‌هایی  هم که داشتم احساس کردم، می‌توانم در جایی غیر از پست ریاست و در کارهای دیگر مثمرثمر باشم. کار کردن من در ووشو به خاطر منافع شخصی نیست و واقعا دلم برای این رشته می‌سوزد.

 

*مدیون ووشو هستم

 

وی ادامه داد: ما از لحاظ روانی و مادی به چیزهایی که باید می‌رسیدیم، رسیدیم و اگر می‌خواهیم کاری کنیم به خاطر دینی است که به این رشته داریم. اگر مردم ما را می‌شناسند و احترام می‌گذارند به خاطر ووشو است، پس من مدیون ووشو هستم و باید برای آن کار کنم.

 

اوجاقی در مورد اینکه احساس می‌شود با رفتن علینژاد به وزارت ورزش و آمدن صدیقی دامنه مسئولیت‌های شما بیشتر شود، عنوان کرد: هنوز چیز خاصی مشخص نیست. از امروز شاید برنامه ریزی ها شروع شود و صدیقی بتواند با نیروهایی که وجود دارد استراتژی کاری خود را مطرح کند و من هم هر کمکی بخواهند انجام می‌دهم و در خدمت ووشو خواهم بود.

 

دیدگاه‌ها