کد خبر : 1693908 | 15 تیر 1399 ساعت 13:42 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

شروع پرگل هفته بیست و سوم؛

رقابت داغ برای کفش طلا؛ مغانلو، آل کثیر، ترابی و دیگران!

در 8 گل رد و بدل شده سه بازی آغازین هفته نوزدهم، رقابت مدعیان آقای گلی لیگ نوزدهم برای کفش طلا جذاب و مهیج دنبال شد.

رقابت داغ برای کفش طلا؛ مغانلو، آل کثیر، ترابی و دیگران!

به گزارش "ورزش سه" در شبی که پرسپولیس اقتصادی از سد شاهین بوشهر گذشت و بازهم ترابی توانست گل سه امتیازی تیمش را به ثمر برساند، در تبریز حاج صفی جور مهاجمان تبریزی را با دو شوت استثنایی کشید و در اصفهان هم، امامعلی و مغانلو حکم به تحقیر ذوب آهن در خانه دادند. البته که باید از ناکام بزرگ دیشب هم یاد کرد، عیسی آل کثیر مهاجم صنعت نفت آبادان که برخلاف بازی رفت برابر تراکتور نتوانست به گل برسد و در جدول گلزنان متوقف ماند تا فاصله‌اش با مغانلو بیشتر شود.

 

شهریار مغانلو ستاره جوان خط آتش پیکان با این‌که تیمش حال و روز خوبی ندارد اما خودش آماده آماده است؛ این را دو گل در دو هفته آغازین لیگ نوزدهم پس از تعطیلات طولانی مدت نشان می‌دهد و حالا مغانلو با این دبل خود، 12 گله در صدر جدول گلزنان است. برخلاف شهریار پیکانی‌ها، آل کثیر هفته اول بعد از تعطیلات را محروم بود و دیشب خط دفاعی تراکتور مجالی به او نداد تا گلزنی کند و فعلا روی 10 گل زده ثابت مانده است.

 

ترابی که متخصص گل‌های سه امتیازی برای پرسپولیس در لیگ نوزدهم است، دیشب نهمین گل خود را که بازهم سه امتیازی بود به ثبت رساند تا شماره 9 پرسپولیسی به جایگاه سوم جدول گلزنان برسد؛ البته او یک همسایه هم در جدول دارد و مهدی قائدی ستاره ریزنقش آبی‌ها یک گل تا عمل به قول خود در ابتدای فصل فاصله دارد و او هم در جدول گلزنان 9 گله به شمار می‌رود.

 

این رقابت تنگاتنگ البته مدعیان دیگری چون شیخ دیاباته، علی علیپور، محمد نوری و ... را هم دارد که البته گل‌هایشان هنوز به عدد 9 نرسیده اما رقابت‌های پیش‌روی تا پایان لیگ نوزدهم که برخی 8 بازی و برخی دیگر 7 فرصت نمایش دارند، می‌تواند این کوران رقابت برای کفش طلا را داغ‌تر و مهیج‌تر نیز کند.

 

رقابتی که باید حدود یک ماه دیگر صبر کرد و دید در نهایت آن، چه کسی به کفش طلای لیگ نوزدهم می‌رسد؟ اما آنچه واضح است در این یک ماه رقابتی جذاب میان بازیکنان لیگ برای کسب این عنوان وجود خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها