کد خبر : 1693928 | 15 تیر 1399 ساعت 15:15 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش مارکا

موج نگرانی در رئال از مصدومیت جدید هازارد

در رئال مادرید از این در هراسند که مصدومیت جدید هازارد نیز جدی باشد و او ادامه فصل را از دست بدهد.

موج نگرانی در رئال از مصدومیت جدید هازارد

به گزارش "ورزش سه"، یک روز قبل از بازی پنجشنبه شب برابر ختافه بود که مشخص شد ادن هازارد در فهرست 23 نفره رئال قرار نخواهد گرفت. علت این غیبت، مصدومیت عنوان نشد و ادعا شده بود که زیدان به دلیل خشن بودن تیم ختافه و بازی سنگینی که در پیش بود، ترجیح داده روی هازارد ریسک نکند.

 

 

1508767

 

 

روز گذشته اما زیدان تایید کرد که هازارد زیر نظر فیزیوتراپ ها قرار دارد و قادر به حضور برابر بیلبائو نیز نخواهد بود تا نگرانی ها در مورد او اوج بگیرد.

طبق گزارش مارکا، مصدومیت جدید هازارد بازهم از ناحیه مچ پای راست است یعنی همان ناحیه قدیمی که اخیرا مورد جراحی نیز قرار گرفت. او در هر 4 بازی ابتدایی رئال در شروع مجدد لالیگا در میدان حاضر بود ولی پس از بازی با اسپانیول دیگر نتوانسته در تمرینات گروهی شرکت کند.

 

زیدان در نشست خبری دیروز خود گفت:« ادن این روزها مصدومیتی جزئی دارد و روی او هیچ ریسکی نمی کنم. امیدوارم زودتر برگردد، مشکلش جدی نباشد و  بتوانیم او را قبل از پایان فصل در اختیار داشته باشیم. روزانه شرایط او را تحت کنترل داریم و فعلا می دانم که یک ضربه شدید به پایش وارد شده و اینکه چیز خاصی نیست. در این مورد البته پزشکان و فیزیوتراپ ها بهتر نظر می دهند. مشکل هازارد به بازی با اسپانیول بر می گردد.

 شرایط هازارد از آنهایی است که دوست ندارم برای هیچ بازیکنی اتفاق بیفتد. این بدترین خبر برای من است. نه من که در رئال خیلی ها مراقب بازیکنان هستند. این اولین سال ادن در رئال است و او بیش از هر کسی دوست دارد به تیم کمک کند. وقتی مصدوم است و نمی تواند بازی کند، از همه بیشتر نیز ناراحت می شود.

فکر نمی کنم او ترسی از بازی برای رئال داشته باشد و مشتاق است تا برای تیم بازی کند. اگر 100 درصد آماده نباشد، مشکلی برای خودش و تیم خواهد بود. دوست دارم ادن در اوج آمادگی راهی زمین شود. امیدوارم مصدومیت او خیلی سریع برطرف شود و بتواند قبل از اتمام فصل به میادین برگردد.»

 

 

1507457

 

 

ستاره بلژیکی ابتدا 67 روز به دلیل مصدومیتی که در بازی برابر پی اس جی برایش رخ داد، به دور از میادین ماند و سپس در بازی با لوانته بار دیگر از ناحیه مچ پای راست مصدوم شد و این بار 5 مارس در بوستون تحت عمل جراحی قرار گرفت. دوری او 76 روز به طول انجامید و به خاطر تعطیلی لالیگا در پی شیوع کرونا فرصت این را پیدا کرد تا بار دیگر برای رئال در ادامه فصل به میدان برود.

باید دید این بار مصدومیت او چقدر جدی است و به بازی های باقیمانده لالیگا و بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی خواهد رسید یا خیر.

در رئال بسیار نگران این هستند که مصدومیت های زنجیره ای هازارد در نهایت مانع از بازگشت او به فرمی شوند که به خاطرش 100 میلیون یورو هزینه کردند.

 

 

 

1503306

دیدگاه‌ها