کد خبر : 1693942 | 15 تیر 1399 ساعت 16:11 | 173.3K بازدید | 201 دیدگاه

حواشی یک تست دسته جمعی و جنجالی

جنگ استقلال و سازمان لیگ؛ نظر بدهید

فوتبال ایران یک 24 ساعت عجیبی را به خود دید و هنوز تکلیف برگزاری بازیهای استقلال و فولاد مشخص نیست.

جنگ استقلال و سازمان لیگ؛ نظر بدهید

به گزارش "ورزش سه"، شروع این جنجال ها از ظهر دیروز بود. زمانی که در چند مرحله اعلام شد تست کرونای بازیکنان استقلال مثبت بوده است. ظهر دیروز بود که ابتدا اخباری از مثبت بودن تست کرونای وریا غفوری کاپیتان استقلال به همراه مسعود ریگی و میلاد زکی پور اعلام شد که جامعه ی فوتبالی ایران را به شوک فرو برد هر چند زکی پور با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، خبر ابتلای خود به کرونا را تکذیب کرد. اما این پایان ماجرا نبود و ساعتی بعد خبرگزاری ایلنا اعلام کرد که علاوه بر این 2 بازیکن، داریوش شجاعیان و فرشید باقری نیز به کرونا مبتلا شده اند. خبرهایی از مثبت بودن تست کرونای پورحمیدی و زکریا مرادی نیز منتشر شدن که این اخبار تکذیب شدند.


در همین حین، باشگاه فولاد با انتشار خبر مثبت بودن کرونای 16 نفر از بازیکنان و عوامل این تیم، شوک بعدی را به فوتبالدوستان و جامعه فوتبال وارد کرد. فولادی ها دیشب قائمشهر را به مقصد اهواز ترک کردند.


اما درخصوص استقلالی ها، گمانه زنی هایی از عدم حضور این تیم در جم منتشر شد و حتی دکتر نوروزی به همراه رمضانی سرپرست استقلال در سازمان لیگ حاضر شدند تا مستندات خود از مثبت بودن تست کرونای آبی پوشان را ارائه دهند. در حالیکه مدیران و عوامل اجرایی استقلال در این برهه زمانی حساس تصمیم به سکوت گرفته بودند و اخبار ضد و نقیضی از سفر آبی پوشان به جم به گوش می رسید، کانال رسمی باشگاه استقلال به یکباره تصاویری از حضور بازیکنان این تیم در CIP فرودگاه مهرآباد منتشر کرد و دقایقی بعد نیز کانال رسمی آبی ها، خبر از ترک فرودگاه توسط استقلالی ها داد. دقایقی بعد از این ماجرا، خبری منتشر شد که مهدی قایدی و هرویه میلیچ نیز به جمع کرونایی های استقلال اضافه شده اند.


در حالیکه پیش از اعلام این خبر، رسانه ی رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده بود 6 بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده اند، به نظر می رسد این 6 نفر شامل غفوری، شجاعیان، ریگی، فرشید باقری و دو نفر از بازیکنان تیم امید باشند که با اضافه شدن قایدی و میلیچ، جمع بازیکنان کرونایی استقلال به 8 نفر رسید.

 

 

 

اما دیشب و در برنامه گفتگوی ویژه ی خبری از شبکه دوم سیما، دکتر مهرزاد خلیلیان رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد که 12 نفر از بازیکنان و عوامل تیم استقلال به کرونا مبتلا شده اند و از آنجایی که این آمار شامل 25 درصد از عوامل تیم می شود، بازیهای استقلال لغو و این تیم راهی قرنطینه می شود.


در این شرایط  صبح امروز خبری تازه منتشر  شد که سازمان لیگ زیر بار نتیجه تست های کرونای آبی ها که در آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری صورت گرفته، نمی رود و آنها خواستار تست گیری مجدد استقلالی ها هستند آن هم در یک آزمایشگاه که مورد تأیید سازمان لیگ باشد. گویا استقلالی ها نیز قبول کرده اند برای راستی آزمایی تست های قبلی، زیر نظر آزمایشگاه مورد نظر سازمان لیگ، مجددا تست کرونا بدهند. گویا تست های قبلی که زیر نظر دکتر ناجی در آزمایشگاه بیمارستان دانشوری صورت گرفته، بدون حضور افسر رسانه ای بوده است و به همین دلیل سازمان لیگ نتایج این تست ها را قبول ندارد.

 

 

1508778

 


با این وجود، ساعاتی پیش نیز اعلام شد که آرش رضاوند نیز به جمع کرونایی های استقلالی ها اضافه شده تا جمع آبی های مبتلا به کرونا، به عدد 13 برسد.


فارغ از همه ی این مسائل، نظر شما فوتبالدوستان در خصوص حواشی به وجود آمده پیرامون نتایج تست های کرونای بازیکنان و عوامل اجرایی استقلال چیست؟


به نظر شما سازمان لیگ حق دارد که تست های آزمایشگاه معتبر مسیح دانشوری را نپذیرد؟


 به نظر شما سازمان لیگ درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری دیدارهای استقلال و فولاد باید چه تصمیمی اتخاذ نماید؟


نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن انتشار یابند.

دیدگاه‌ها