کد خبر : 1693959 | 15 تیر 1399 ساعت 17:47 | 34.3K بازدید | 3 دیدگاه

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد تیمش از تقابل دوباره با رئال مادرید هیجان زده است.

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است


به گزارش "ورزش سه"، سیتی در دیدار رفت در برنابئو 1-2 مقابل رئال مادرید به برتری دست یافت تا شانس زیادی برا صعود به جمع هشت تم برتر داشته باشد. اخباری در مورد احتمال برگزاری بازی برگشت در پرتغال شنیده می شود و پپ گواردیولا اذعان داشت اگر یوفا چنین تصمیمی بگیرد آنها مشکلی نخواهد داشت.

 

پپ گواردیولا گفت: "شرایط هر دیداری با دیگر بازی ها فرق دارد، اما انکار نمی کنم که برتری مقابل لیورپول برای ما روحیه بخش بود. شاید ما بهترین تیم حال حاضر دنیا را مغلوب کردیم و نشان دادیم قادر به انجام چنین کاری هستیم.

 

1508092

 

اما شرایط هر بازی فرق می کند و مثلا سبک بازی تیمی مثل آرسنال با تیمی مانند رئال مادرید متفاوت است و ما باید خودمان را با خصوصیات تیم های مختلف سازگار سازیم. حتی وقتی که در آنفیلد باختیم نیز از نظر شخصیتی به شکلی کاملا مشابه امروز بازی کردیم و به همین دلیل من به طور کامل رضایت دارم.

 

ما علاقمند هستیم و اینجا و در ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید بازی کنیم، اما به هر حال این در نهایت به تصمیم یوفا بستگی دارد. ما برای بازی مقابل رئال مادرید و رویارویی با پادشاه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هیجان زیادی داریم. ما علاقه زیادی به بازی کردن در ورزشگاه اتحاد داریم و علیرغم غیبت تماشاگران، بازی کردن در شهر خودمان باعث می شود حس هوادارانی که نزدیک ما هستند را درک کنیم. با این حال اگر مجبور باشیم به پرتغال برویم این کار را انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها