کد خبر : 1693961 | 15 تیر 1399 ساعت 17:42 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

شش ماه است خانواده‌ام را ندیده ام خودتان را جای من بگذارید

گلایه‌های گلر لبنانی ذوب آهن از بی‌رحمی رسانه ها

دروازه بان تیم فوتبال ذوب آهن ضمن دفاع از عملکرد خودش، معتقد است که این تیم به شرایط خوب گذشته بازخواهد گشت.

گلایه‌های گلر لبنانی ذوب آهن از بی‌رحمی رسانه ها

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن با شروع دوباره لیگ برتر نمایش ضعیفی داشته؛ سبزپوشان اصفهانی اگرچه بازیکنان سرسناش زیادی در اختیار دارند که تیم های مدعی به دنبال به خدمت گرفتن آنها هستند، دیدار برابر شهر خودرو را با نتیجه 2 بر 1 واگذار کردند و مقابل تیم رده انتهایی جدول رده بندی با 4 گل در خانه شکست خوردند؛ دو شکستی که بخشی از آن، گذشته از انتقاداتی که نسبت به عملکرد مدیریت تیم وجود دارد، متوجه گلر لبنانی تیم شده است.


به همین بهانه با مهدی خلیل دروازه بان تیم ذوب آهن که در نیم فصل به این تیم ملحق شد، هم صحبت شدیم. او هجمه های که علیه خودش وجود دارد را منطقی نمی داند و شرایط ذوب آهن در انتقادات علیه خودش سهیم می‌داند.


گفتگوی ما با دروازه بان لبنانی ذوب آهن را در ادامه می خوانید..


 
*شرایط ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنید؟ 
- ذوب آهن تیمی است که قبلا طبق صحبت هایی که مدیربرنامه هایم به من گفته، خودش را بالا می کشید ولی الان شرایط مقداری فرق کرده است. یکی اینکه ذوب آهن تا حالا سه مربی عوض کرده است و این ها خودش در روند کاری تیم اثرگذار است. به امید خدا تیم ما با یکدل بودن، حتما موفق خواهد شد.

 

*بعد از 4 ماه اشتباه کردن طبیعی است
گلر ذوب آهن در ادامه به اشتباهات خودش در این دو بازی اشاره کرد و توضیح داد:« در مورد اشتباهات من، الان چهار ماه است که لیگ تعطیل شده است. نه تنها ایران که در تمام نقاط دنیا. وقتی شما در اوج تمرینات و آمادگی جسمانی بوده اید و طی 4 ماه اخبار زیادی در مورد آینده لیگ شنیده اید و در نهایت به شما می گویند که دو هفته تمرین کنید و به مسابقات بازگردید، نه من که اکثر گلرهای دنیا و بازیکنان دنیا دچار اشتباه خواهند شد. به هر حال اشتباه جزئی از فوتبال است.» 

 

*خیلی ها معتقدند شاید اگر باشگاه ذوب آهن پیش از شروع بازی ها با مهدی خلیل قراردادش را تمدید نمی کرد، عملکرد دروازه بان لبنانی تیم بهتر از این ها بود. شما خودتان این موضوع را قبول دارید؟
- اصلا من قراردادی تمدید نکردم و قراردادم یک سال و نیم بود. متمم قرارداد من باید انجام می شد. کارها را با دکتر محمدی پیش می بردیم. پس قراردادی تمدید نشده و من از اول یک و نیم ساله قرارداد امضا کردم. فقط باید تغییراتی ایجاد می شد. کارهایش هم انجام شد. ضمن اینکه من دو پیشنهاد دیگر از تیم های دیگر داشتم که اسمشان را نمی توانم بگویم. جدا از این دو تیم، باشگاه خودم که به صورت قرضی من را به ذوب آهن داده هم مرا می خواست. من مهدی خلیل هستم. من قبل از اینکه به ذوب اهن بیایم، بهترین دروازه بان ای اف سی کاپ  و قهرمان این مسابقات شدم؛ پس مطمئن باشید اگر اشتباهاتی در این دو بازی بوده، به خاطر همین وقفه ای است که گفتم.»

 

*شما در دوران قرنطینه پدر خود را متاسفانه از دست دادید و نتوانستید به کشورتان برای مراسم خاکسپاری بازگردید. در این مورد و حس و حال خودتان در دوره قرنطینه هم صحبت کنید.
-در مورد فوت پدرم من واقعا از همدردی شما تشکر می کنم. پدرم الگوی من و مشوق من در فوتبال بود. اگر پدرم نبود من به تیم ملی نمی رسیدم. اگر پدرم نبودم، بهترین بازیکن ای اف سی کاپ نمی شدم. درد از دست دادن پدر خیلی سخت است. کسانی که در این 5 ، 6 روز به من هجمه وارد کردند را به خدا می سپارم. من کاری نکرده ام که این همه هجمه در سایت ها و روزنامه ها علیه بازی من انجام شده است. این اشتباهات جزئی از بازی فوتبال است. اشتباهات جزئی از بازی یک گلر است و نباید این همه به من هجوم آورده می شد. من 6 ماه است که خانواده ام را ندیده ام. خودشان را جای من بگذارند. من نتوانستم در کنار مادر و خواهرانم باشم و در ایران و در غربت ماندم. با این وجود من احساساتم را وارد کارم نمی کنم و حتی وقتی پدرم را از دست دادم، تمریناتم را به صورت انفرادی دنبال می کردم  و می خواستم روی فرم باشم که دچار اشتباه نشوم. با این حال خودتان می دانید که حفظ انسجام تیمی بعد از چند ماه سخت است. تیم ذوب اهن فقط مهدی خلیل نیست. تیم ذوب آهن 30 بازیکن دارد؛ کادر دارد. نباید اشتباهات و باخت را گردن من بیندازند. اشتباه وجود دارد و باز هم فکر می کنم که این اشتباهات به خاطر توقف چندماهه مسابقات است.


*آینده ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنید؟ آیا روحیه برای ماندن تیم در میان اعضا وجود دارد؟
آینده ذوب اهن به امید خدا با اتحاد همه بازیکنان که همدل هستیم و با انسجام تیمی در تمامی منطقه های زمین، قوی تر و بهتر خواهد شد. نشان می دهیم همان ذوب اهنی هستیم که از 5 بازی دو برد و دو مساوی آوردیم. نگرانی وجود ندارد و با کادر فنی جدید آقای بوناچیچ مطمئن هستم که تیم با اینکه سخت است ولی به شرایط نرمال باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها