کد خبر : 1693973 | 15 تیر 1399 ساعت 18:26 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

بیلبائو 0 - 1 رئال مادرید؛ فرار از سن مامس با راموس

رئال مادرید در دیداری دشوار در خانه بیلبائو با نتیجه 0-1 پیروز شد.

بیلبائو 0 - 1 رئال مادرید؛ فرار از سن مامس با راموس


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در روزی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد، با تک گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی بیلبائو را شکست داد و با یک بازی بیشتر نسبت به بارسلونا به هفت امتیاز برتری در صدر جدول قرار گرفت.

 

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد اما در همان دقایق ابتدایی ضربه ایستگاهی آسنسیو توسط سیمون مهار شد و در ریباند ضربه سر بنزما از بالای دروازه بیلبائو به بیرون رفت.

 

1508800

 

در دقیقه 16 بیلبائو می توانست به گل اول این دیدار دست پیدا کند، اما ضربه سر محکم رائول گارسیا از درون محوطه با عکس العمل زیبای کورتوا همراه شد.

 

دقایقی بعد روی ارسال آسنسیو، رئال مادرید صاحب فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد که ضربه سر رودریگو در دهانه دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول بهترین بخت گلزنی برای رئال مادرید از دست رفت. مارکو آسنسیو به زیبایی از سد کاپا گذشت و ارسال دقیقی به دهانه دروازه داشت، اما ضربه سر کریم بنزما با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت و در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

رئال مادرید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول دست یابد، اما ضربه محکم لوکا مودریچ با عکس العمل سیمون همراه شد.

 

در دقیقه 62 و روی ارسال رودریگو، بنزما صاحب موقعیت شد که کنترل نه چندان خوب او و در ادامه پاس ضعیف به کارواخال باعث از دست رفتن این فرصت شد.

 

1508801

 

1508802

 

اما در حالیکه بازی بدون موقعیت خاصی دنبال می شد رئال مادرید در دقیقه 73 صاحب پنالتی شد. مارسلو در محوطه متوقف شد و داور بعد از بازبینی صحنه یک پنالتی به سود رئال مادرید اعلام کرد که سرخیو راموس مطابق انتظار آن را تبدیل به گل کرد و آنها با یک گل از بیلبائو پیش افتادند.

 

در دقیقه 84 و روی اشتباه ادر میلیتائو بیلبائو می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما ضربه دی مارکوس در موقعیتی خوب از بالای دروازه کورتوا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 87 رئال مادرید فرصت داشت توسط کریم بنزما به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه این مهاجم فرانسوی در موقعیتی تک به تک از گوشه محوطه را سیمون با پا برگشت داد. در ادامه تلاش بیلبائو برای زدن گل تساوی نتیجه بخش نبود و در نهایت رئال مادرید با همان یک گل موفق به کسب پیروزی شد.

دیدگاه‌ها