کد خبر : 1693993 | 15 تیر 1399 ساعت 19:21 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بایرن به احتمال جذب کای هاورتز

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ اعتراف کرد در این شرایط خرید کای هاورتز برای این تیم آسان نیست.

واکنش سرمربی بایرن به احتمال جذب کای هاورتز


به گزارش "ورزش سه"، بعد از خرید لروی سانه، حالا اخبار حاکی از تلاش بایرن مونیخ برای جذب کای هاورتز، ستاره جوان و آلمانی بایر لورکوزن است. اما لورکوزن رقمی در حدود 100 میلیون یورو برای فروش این هافبک خلاق تعیین کرده که مبلغ هنگفتی به شمار می آید. هانسی فلیک در این رابطه و البته شانس رابرت لواندوفسکی برای کسب جایزه توپ طلا در سال جاری صحبت کرد.

 

1504225

 

هانسی فلیک گفت: "خرید لروی سانه انتقال بسیار مناسب برای بایرن مونیخ بود و با این کار ما می توانیم برای رسیدن مرحله بعدی به عنوان یک تیم قدم برداریم. ما باید مطمئن شویم که ترکیب گسترده تری در اختیار داریم. ما بازی های میان هفته ای زیادی پیش رو داریم و شما نیاز دارید ترکیب بزرگ تری داشته باشید.

 

خرید کای هاورتز؟ شرایط بازار نقل و انتقالات بعد از شیوع ویروس کرونا خیلی تغییر کرده است. باشگاه بایرن مونیخ نیز دیگر قادر نیست خیلی راحت پول خرج کند و باید با دقت اهدافش را پیش ببرد.

 

رسیدن توپ طلا به رابرت لواندوفسکی؟ وقتی می بینید که او امسال به چه اهدافی رسیده می توانید در مورد این جایزه نیز فکر کنید. بازیکنی از بوندس لیگا که برنده توپ طلا شود، چرا که نه؟ لواندوفسکی امسال با چنین دستاوردهایی به همه چیز رسیده و من برای او بهترین ها را آرزو می کنم."

دیدگاه‌ها