کد خبر : 1694045 | 15 تیر 1399 ساعت 23:09 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب کلوپ به شایعات جذب ستاره بایرن

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول می‌گوید که تیمش برای ثبت رکوردها به میدان نمی رود.

واکنش جالب کلوپ به شایعات جذب ستاره بایرن

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در مسابقه ای کسل کننده ای که نتوانست عملکرد خیلی جذابی از خود ارائه دهد، با دو گل استون ویلا را شکست داد و 89 امتیازی شد و شاید حالا تنها انگیزه شاگردان یورگن کلوب برای ادامه رقابت های لیگ برتر، سه رقمی شدن امتیازات خواهد بود.

 

 

1508954

 

 

یورگن کلوپ درباره پیروزی مقابل استون ویلا گفت: " فکر می‌کنم که استون ویلا عملکرد خوبی از خود ارائه داد. از طرفی بادی که در زمین می وزید شرایط را سخت کرده بود. با این حال ما بعد از انجام چند تعویض عملکرد بهتری از خود ارائه دادیم و در نهایت پیروز شدیم.

 

تیم ما در هیچ مسابقه ای برای ثبت رکورد ها وارد زمین نمی‌شود. تنها و مهمترین هدف ما این است که تمام تلاش مان را در زمین انجام بدهیم و به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

در هفته های اخیر صحبت های زیادی در رابطه با احتمال انتقال تیاگو آلکانترا به لیورپول مطرح بوده است. حتی گفته می شود که باشگاه انگلیسی مذاکراتی را نیز در این زمینه انجام داده که حالا این موضوع با واکنش سرمربی آلمانی همراه شده است. یورگن کلوپ در این باره گفت: " شما منتظر شنیدن چه چیزی از سمت من هستید؟ تیاگو بازیکن مانند بسیاری دیگر، بازیکن خوبی به حساب می‌آید. تنها می توانم همین را بگویم."

 

 

 

1490101

دیدگاه‌ها