کد خبر : 1694089 | 16 تیر 1399 ساعت 09:20 | 13.8K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید ستین از گریزمان: از آنتوان راضی‌ام

کیکه ستین سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل ویارئال به تحسین آنتوان گریزمان پرداخت که در این بازی گلزنی کرد و به مدتها ناکامی‌اش در گلزنی برای بارسا پایان داد.

تمجید ستین از گریزمان: از آنتوان راضی‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی 4-1 بارسلونا مقابل ویارئال که با گلزنی آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا برای این تیم همراه بود کیکه ستین سرمربی بارسلونا به تحسین این ستاره فرانسوی پرداخت.

 

1509017

 

گریزمان که از ماه فوریه برای بارسا گلزنی نکرده بود در جریان پیروزی دیشب سرانجام پایش به گلزنی برای این تیم باز شد و پاس گل مسی را به گل تبدیل کرد. دیگر گلهای بارسا در این بازی توسط لوئیس سوارز، آنسو فاتی و گل به خودی پائو تورس به ثمر رسید تا بارسا بار دیگر اختلافش با رئال مادرید صدرنشین را به چهار امتیاز کاهش دهد.

 

کیکه ستین در پایان بازی از پانزدهمین گل گریزمان در اولین فصل حضورش در بارسا خوشحال بود و به خبرنگاران گفت:" گریزمان خودش را با تیم خیلی خوب هماهنگ کرده و اعتماد به نفس بیشتری بدست آورده. من خیلی راضی‌ام و حدس می‌زنم او هم بعد از این گل باید خیلی راضی و خوشحال باشد. گلی که او زد خیلی زیبا بود و من را به یاد یکی از گلهای لیونل مسی در مقابل رئال بتیس انداخت".

 

 

دیدگاه‌ها