کد خبر : 1694125 | 16 تیر 1399 ساعت 11:43 | 9.2K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: برای این فراز و نشیب‌ها باید فکری کرد

پپ گواردیولا بعد از شکست 1-0 منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون به انتقاد از تیمش پرداخت و فراز و نشیب‌های زیاد سیتی را مشکل‌ساز خواند.

گواردیولا: برای این فراز و نشیب‌ها باید فکری کرد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در دیدار قبلی خود موفق شده بود قهرمان فصل لیورپول را با اقتدار شکست دهد دیشب در مقابل ساوتهمپتون تن به شکست 1-0 داد تا سرمربی‌اش را عصبانی کند. گواردیولا در پایان بازی معتقد بود فراز و نشیبهای زیاد سیتی دردسرساز است. او همچنین گفت تیمش در این فصل در بازی‌هایی که حتما باید در آنها پیروز می‌شده شکست خورده.

 

شکست دیروز که سومین شکست پیاپی خارج از خانه شاگردان گواردیولا بود باعث شد اختلاف امتیاز سیتیزن‌ها با لیورپول بار دیگر به 23 امتیاز افزایش یابد. گواردیولا در پایان بازی گفت بازی تیمش در مقابل ساوتهمپتون در بخش اعظم مسابقه خوب بوده و این نتیجه شکست برای او نتیجه عجیبی است.

 

1509077

 

گواردیولا در پایان بازی گفت:" این بازی در واقع نمایی از کل فصل ما بود. ما خیلی خوب بازی کردیم ولی در محوطه جریمه خودمان مرتکب اشتباه شدیم. اشتباهاتی که امسال ما را خیلی بد مجازات کرده".

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" بعد از گلی که خوردیم فرصتهای زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم گل بزنیم. آنچه در بازی امروز گذشت می‌توان گفت نمایی بود که از آنچه در طول این فصل لیگ برتر بر ما گذشت. ما باید بهتر شویم. چه از نظر عملکرد، چه از نظر سبک بازی. ما امروز عالی حمله کردیم و 10 بازیکن‌مان دائم در محوطه جریمه حریف بودند. آنها یک گل زدند و یک شانس هم در اواخر بازی داشتند. فقط همین. ما خیلی خیلی خوب بازی کردیم".

 

 

دیدگاه‌ها