کد خبر : 1694131 | 16 تیر 1399 ساعت 12:07 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو سیلوا

ناکامی سیتی در بازی‌های خارج از خانه راز است!

برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل ساوتهمپتون می‌گوید نتایج ضعیف سیتی در بازی‌های خارج از خانه به یک راز تبدیل شده.

ناکامی سیتی در بازی‌های خارج از خانه راز است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در بازی قبلی خود موفق شده بود لیورپول، قهرمان این فصل لیگ برتر را با اقتدار و با نتیجه 4-0 شکست دهد دیروز مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-0 شکست خورد تا سومین شکست پیاپی خود در بازی‌های خارج از خانه را ثبت کند.

 

برناردو سیلوا هافبک پرتغالی سیتی در پایان بازی دیروز از این شکست ابراز تاسف کرد و گفت علت ضعف سیتی در بازی‌های خارج از خانه به رازی عجیب تبدیل شده است.

 

1509085

 

برناردو سیلوا در پایان بازی ضمن ابراز تعجب از ناکامی اخیر سیتی در بازی‌های خانگی گفت این تیم در آستانه فصل آینده باید از برخی جهات ارتقا پیدا کند. سیلوا به رسانه‌ها گفت:" نمی‌دانم. پاسخ این سوال را ندارم. البته بازی کردن در خانه همیشه بهتر از بازی‌های خارج از خانه است چون ما به خانه خودمان عادت داریم".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" ولی برای ناکامی ما در بازی‌های خارج از خانه هیچ توجیهی وجود ندارد. اگر بخواهیم دوباره فاتح لیگ برتر شویم باید برای فصل آینده پیشرفت کنیم و بهتر شویم".

 

 

دیدگاه‌ها