کد خبر : 1694132 | 16 تیر 1399 ساعت 12:22 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

خامس در ارزان‌ترین حالت ممکن؛ قیمت ستاره نصف شد

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد رئال مادرید قیمت واگذاری خامس رودریگز ستاره کلمبیایی خود را به نصف قیمت قبلی مد نظر خود کاهش داده است.

خامس در ارزان‌ترین حالت ممکن؛ قیمت ستاره نصف شد

به گزارش "ورزش سه"، خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید پیشتر به وضوح اعلام کرده که قصد جدایی از این تیم را دارد و امسال تابستان سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد. روزنامه اسپانیایی مارکا حالا گزارش داد که باشگاه رئال قیمت مد نظر خود برای واگذاری خامس به تیمهای دیگر را به نصف کاهش داده است.

 

1505825

 

هر دو طرف می‌دانند که انجام این انتقال در تابستان جاری به نفعشان است. چرا که از قرارداد خامس بارئال تنها یک سال باقی مانده و رئالی‌ها به دنبال این هستند که او را در دو ماه باقی مانده از فصل نقل و انتقالات به فروش برسانند تا با ریسک جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در فصل آینده مواجه نشوند.

 

فصل گذشته دو باشگاه ناپولی و اتلتیکو مادرید حاضر بودند برای خرید خامس به رئال مبلغی در حدود 45 تا 50 میلیون یورو پرداخت کنند. خامس حتی تا آستانه پیوستن به اتلتیکو پیش رفت ولی رئال که نمی‌خواست بازیکنش را به حریف سرسخت همشهری بفروشد پای قرارداد را امضا نکرد.

 

حالا به گزارش مارکا فلورنتینو پرز که می‌داند امسال باید هر طور شده خامس را به فروش برساند، با توجه به افت او در این یک سال و بحران مالی ناشی از کرونا، مبلغ درخواستی برای واگذاری او را حدودا نصف کرده و حالا حاضر است ستاره کلمبیایی را به مبلغ 25 میلیون یورو به فروش برساند.

 

 

دیدگاه‌ها