کد خبر : 1694195 | 16 تیر 1399 ساعت 17:10 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت منچستریونایتد

راز اوج گیری غیرمنتظره مارسیال از نگاه سولسشر

آنتونی مارسیال بهترین فصل فوتبالی خود در منچستریونایتد را پشت سر می گذارد و توانسته 20 گل در تمام رقابت ها به ثمر برساند.

راز اوج گیری غیرمنتظره مارسیال از نگاه سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی مارسیال از سال 2015 برای منچستریونایتد بازی می کند. برای جذب او از موناکو تا 80 میلیون یورو هزینه شد در حالی که گفته می شد او سال گذشته قصد ترک یونایتد را دارد ولی با اصرار اوله گنار سولرسشر سرمربی یونایتد ماندنی شد و حالا مزد این تصمیم را می گیرد.

او با گلی که وارد دروازه بورنموث کرد، تعداد گل هایش در همه رقابت ها را به 20 رساند که 15 تای شان در لیگ برتر بوده است. مارسیال تاکنون نتوانسته بود به این حدنصاب از گلزنی در یونایتد برسد در حالی که هنوز 5 بازی از لیگ، نیمه نهایی جام حذفی و بازی های لیگ اروپا باقیمانده و می تواند رکوردش را بهتر کند.

 

 

1489726

 

 

سولسشر در مورد راز تحول مارسیال گفت:« علت این است که ما شانس های گل بیشتری خلق می کنیم و البته تمرین و تلاش بیشتر خود مارسیال. او در پست شماره 9 محبوبش بازی می کند و برخی مواقع نیز پستش را با راشفورد عوض می کند که باعث می شود فضای گلزنی بیشتری نصیبش شود. همه این عوامل باهم موجب تحول مارسیال شده اند. گلی که به بورنموث زد، فوق العاده بود. از سمت چپ حرکت کرد و توپ را به زاویه مخالف زد. واقعا تحسین بر انگیز بود.»

 

 

Manchester United's Anthony Martial Curls In Stunning Long Range Goal Against Bournemouth

 

 

میسون گرین وود هم با گلزنی برابر بورنموث با 18 سال سن به جوان ترین گلزن یونایتد پس از وین رونی بدل شد که در یک فصل توانسته 15 گل به ثمر برساند. او را حتی از لحاظ سبک بازی و تکنیکی با رابین فن پرسی مقایسه می کنند.

سولسشر در مورد گرین وود نیز گفت:« اگر او توانسته خودش را به بازی در یونایتد وفق دهد و تبدیل به بازیکن موثر تیم شود، می تواند در هر تیم بزرگ دیگری هم بازی کند. معتقدم میسون می تواند همین حالا برای تیم ملی انگلیس نیز بازی کند.

 اگر او بهترین تمام کننده ای که من تا به حال دیدم نباشد، قطعاً یکی از بهترین آنهاست. او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و در بازی، تمرین و حتی حیاط خانه اش می داند که چگونه ضربه آخر را به ثمر برساند. او واقعا فوق العاده است.»

 

 

1507680

 

دیدگاه‌ها