کد خبر : 1694216 | 16 تیر 1399 ساعت 18:36 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید آلابا:

با فلیک به دنبال کسب سه گانه هستیم

ستاره چپ پای بایرن خوشبین است که به هدایت هانسی فلیک بتوانند فاتح سه گانه فوتبال اروپا شوند.

با فلیک به دنبال کسب سه گانه هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل را با نیکو کواچ ناامید کننده آغاز کرد و همین باعث شد تا این مربی از کار برکنار شود.

با آمدن هانس فلیک به کلی شرایط بایرن مونیخ تغییر کرد. این تیم توانست قهرمانی در بوندسلیگا و جام  حذفی آلمان را بدست آورد و در لیگ قهرمانان اروپا هم از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

 

 

1502789

 

 

بایرن بازی رفت یک هشتم نهایی را با سه گل از چلسی برده و باید بازی برگشت را 17 یا 18 مرداد انجام دهد. از حالا باید این تیم را در یک چهارم نهایی دید، جایی که قرار است بازی ها به صورت مجتمع در شهر لیسبون پرتغال و به صورت تک بازی تا فینال به انجام برسد. بسیاری بایرن را شانس اصلی قهرمانی می دانند.

 

دیوید آلابا مدافع چپ اتریشی در مورد تاثیر زیاد هانسی فلیک روی موفقیت بایرن مونیخ گفت:« فلیک همیشه آماده گفت و گو با بازیکنان است. او نگاهی بسیار مثبت به تیم دارد و تا کنون هیچ وقت چنین نگاهی را در بایرن ندیده ام. من به عنوان یک بازیکن هم زیر نظر فلیک پیشرفت داشته ام و هم احساس راحتی می کنم.

 

 

1499983

 

 

فلیک عطش کسب جام را در ما به وجود آورده و شرایط تیم را تغییر داده است. تیم با فلیک از نظر روحی و فنی بسیار خوب شده  و هر بازیکنی حالا انگیزه ای مضاعف برای پیروزی و کسب جام دارد. بازیکنان به خوبی می دانند که فلیک چه توقعاتی از آنها دارد و همه چیز در تیم تعریف شده است. با او آینده ای بسیار روشن خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها