کد خبر : 1694217 | 16 تیر 1399 ساعت 18:37 | 26.7K بازدید | 4 دیدگاه

استقلال و فرهاد مجیدی در برزخ تست

ساعات حساسی در انتظار فرهاد مجیدی و تیمش است. ساعاتی که روی بحث شانس کسب سهمیه استقلال تاثیر گذار است.

استقلال و فرهاد مجیدی در برزخ تست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه باشگاه استقلال اعلام کرد تست کرونای 13 نفر از اعضای این باشگاه که شامل 8 نفر از بازیکنان این تیم می شود، مثبت اعلام شده است، سازمان لیگ ترجیح داد خود مستقلا به قضیه ورود کرده و از استقلالی ها مجددا تست کرونا بگیرد. تستی که نتایجش می تواند جایگاه استقلال در لیگ برتر را مشخص کند.


پس از آنکه اعلام شد بیش از 25 درصد از اعضای تیم استقلال کرونایی شده اند و بازی این تیم مقابل پارس جم لغو شده است، اما سازمان لیگ نتایج این تست ها را قبول نداشت و اعلام کرد آبی پوشان باید زیر نظر آزمایشگاه مورد اعتماد آنها، مجدداً تست بدهند تا چنانچه نتایج به مانند قبل بود، دیدارهای این تیم لغو و در غیر اینصورت موضوع به کمیته انضباطی برود .  حالا ساعات حساسی پیش روی استقلالی ها و بخصوص مجیدی است. فرهاد که چند روز قبل در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرده بود که هم سهمیه می گیرد و هم از مرحله گروهی آسیا صعود می کند و از همه مهمتر در جام حذفی نیز به قهرمانی می رسد، حالا باید امیدوار باشد که اتفاقات مطابق میلش رقم بخورد.


 اگر مبتلاهای استقلالی ها کمتر از میزان اعلام شده باشد، علاوه بر مسائل انضباطی ، بدین معناست که استقلال باید دیدارهای آینده اش مقابل تراکتور، صنعت نفت و سپاهان را برگزار کند. آن هم بدون تعداد بالای بازیکنان کرونایی و سایر مصدومانش. اتفاق ناخوشایندی که ممکن است استقلال را از سهمیه ی آسیایی دور و دورتر کند و یکی از وعده های 3 گانه ی فرهاد عملا از دست برود. در عین خال مثبت بودن تست ها مشکل دیگری برای آبی ها خواهد بود که امسال هر مشکل و مصیبتی که ممکن بوده را تحمل کرده اند.


مجیدی که بعد از دیدار جنجالی تیمش با فولاد در یک پست اینستاگرامی که اکنون آن را حذف کرده، گفته بود تک و تنها در مقابل بی عدالتی ها خواهد ایستاد، این بار خودش نیز در سکوت خبری مدیران استقلال، سکوت کرده .


هر چه که هست باید منتظر ماند و دید نتایج تست گیری مجدد سازمان لیگ از استقلالی ها چه خواهد شد و تکلیف دیدار آبی های پایتخت با پارس جنوبی به کجا خواهد انجامید.

 

دیدگاه‌ها