کد خبر : 1694337 | 17 تیر 1399 ساعت 12:16 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: برای شکست یوونتوس باید بهتر از همیشه باشیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد شاگردانش برای غلبه بر یوونتوس باید بهتر از همیشه باشند.

پیولی: برای شکست یوونتوس باید بهتر از همیشه باشیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان که در هفته های اخیر نتایج درخشانی رفته و تیم هایی مانند لاتزیو و رم را مغلوب کرده، این بار در تقابلی حساس باید به مصاف یوونتوس برود. استفانو پیولی ضمن تمجید از عملکرد شاگردان تیمش، زلاتان را از یک منظر بهترین بازیکن معرفی کرد که تا به حال هدایت او را بر عهده داشته است.

 

تقابل با صدرنشین سری آ: "انگیزه بازیکنان ما را به غلبه بر نقاط ضعف و ارائه بهترین عملکرد برابر یوونتوس سوق خواهد داد. ما باید کارمان را درست انجام دهیم، زیرا مقابل تیمی بازی می کنیم که در سالهای اخیر فاتح همه جان شده و ما باید خود را به بهترین شکل نشان دهیم.

 

1473780

 

حتی در گذشته نیز ما در بعضی بازی ها همینگونه کار می کردیم، اما حالا استمرار بیشتری داریم. ما نمایش سطح بالایی ارائه داده و مقابل دو تیم بالای جدولی پیروز شده ایم. اما در مقابل تیمی مانند یوونتوس حتی باید بهتر از این هم باشید و اگر می خواهید نتیجه ای خوب بگیرید، باید تلاشی فوق العاده داشته و ما به یک میلان درخشان نیاز داریم."

 

شرایط بازیکنان: "ما جلسه های تمرینی تعیین کننده ای برای انتخاب ترکیب اصلی داریم. هاکان چالهان اوغلو دچار مصدومیت ساق پا شده و امیدوارم برای بازی با یوونتوس قادر به بازی کردن باشد. زلاتان باید بهتر از این شود و این امر فقط از طریق بازی کردن میسر خواهد شد. زلاتان 45 دقیقه مقابل لاتزیو و 20 دقیقه برابر اسپال بازی کرد و من  امیدوارم شرایط او بهتر شود. او قدرتمندترین بازیکن از نظر ذهنی در تمام دوران مربیگری ام است."

دیدگاه‌ها