کد خبر : 1694400 | 17 تیر 1399 ساعت 15:55 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

صحنه های عجیبی دیده ایم

ستین: عملکرد VAR در لالیگا منصفانه نیست

کیکه ستین سرمربی بارسا یک بار دیگر عدالت وی ای آر در لالیگا را زیر سوال برد.

ستین: عملکرد VAR در لالیگا منصفانه نیست

به گزارش "ورزش سه"، شش ماه از حضور کیکه ستین در بارسلونا می گذرد ولی این باشگاه به ندرت روز خوش به خود دیده است. بارسای والورده صدرنشین لالیگا بود ولی با کیکه ستین حالا 4 امتیاز با رئال اختلاف دارد و احتمالا قهرمانی را از دست خواهد داد ولی جوزپ ماریا بارتومئو در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که ستین فصل بعد نیز سرمربی بارسا خواهد بود.

شاید بهترین بازی بارسا زیر نظر ستین، یکشنبه شب برابر ویارئال بود که به برتری 1-4 آبی اناری ها ختم شد. بارسا فردا به مصاف اسپانیول خواهد رفت و در صورت پیروزی، سقوط همشهری خود را قطعی خواهد کرد.

 

 

1509358

 

 

بارسا فردا از هفته 35 لالیگا میزبان اسپانیول در دربی کاتالونیا خواهد بود. کیکه ستین در نشست خبری این بازی گفت:« دربی همیشه دربی است و به جایگاه دو تیم ارتباطی ندارد. باید روی پیروزی تمرکز کنیم و بهترین نمایش خودمان را ارائه دهیم. این دربی برای بسیاری از بازیکنان حداکثر اهمیت را دارد و هیجان انگیز خواهد بود. واضح است که شرایط ما با اسپانیول که در خطر سقوط است، تفاوت دارد ولی پیروزی ما تضمین شده نیست.»

 

آینده:« این حس را ندارم که اخراج خواهم شد. قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده ام و می توانم اوضاع کنونی را مدیریت کنم. تمرکز خودم را روی کارم گذاشته ام و متوجه شده ام که در باشگاه از من و عملکرد تیم رضایت دارند. فکر نمی کنم با یک برد یا یک باخت، این دیدگاه تغییر کند.»

 

شرایط بارسا:« به اندازه کافی خوشحالیم. این را بارها گفته ام که یک چیز کسب نتیجه است و یک چیز دیگر حس و حال تیم. در مجموع حس مثبتی در تیم دیده می شود. دو بازی اخیرمان برابر تیم های مدعی(اتلتیکو و ویارئال) بود. در هر دو بازی خوب بودیم ولی برابر ویارئال در تمام کنندگی دقت بیشتری داشتیم و توانستیم پیروز شویم. قطعا در برخی موارد باید بهتر شویم و به طور پیوسته باید خودمان را قدرتمندتر کنیم.»

 

 

1508797

 

 

وی ای آر:« هر کسی می تواند ضمن حفظ احترام، عقیده اش را بگوید. رئیس باشگاه نیز با تمام احترام، نظرش در مورد وی ای آر را گفت(اینکه در شروع مجدد لالیگا به سود رئال عمل کرده است). وی ای آر در برخی مواقع به شکلی عجیب عمل کرده است و تعجب همه را باعث شده است. روی برخی صحنه ها برای یک تیم دخالت می کند و در صحنه مشابه برای تیمی دیگر، خیر. معتقدم شرایط برای همه باید برابر باشد و انصاف رعایت شود.»

 

رئال مادرید:« برخی مواقع تصمیمات داوری روی یک تیم تاثیر مثبت می گذارند و بعضی مواقع هم تاثیر منفی. این همیشه وجود داشته و بازهم شاهدش خواهیم بود.»

 

 

1509120

 

 

شانس قهرمانی:« واضح است که هنوز می توانیم قهرمان شویم. از لحاظ ریاضی شانس داریم. البته آسان نخواهد بود ولی ما امیدمان را از دست نمی دهیم. باید به خودمان فکر کنیم و همه 4 بازی باقیمانده را پیروز شویم و سپس ببینیم رئال چه نتایجی می گیرد. ما تا روز آخر تلاش می کنیم.»

 

مثلث مسی، گریزمان و سوارز:« این حس وجود دارد که این سه به هماهنگی لازم رسیده اند ولی معتقدم قبل از این هم هماهنگی خوبی داشتند. آنها برابر ویارئال عالی بودند. البته به تیم حریف هم بستگی دارد و برخی مواقع حریفان اجازه همکاری لازم به این سه مهاجم را نمی دهند.»

 

دیدگاه‌ها