کد خبر : 1694401 | 17 تیر 1399 ساعت 15:54 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

پرسپولیس - کالدرون؛ توافق به جای دادگاه سوییس!

مهدی رسول پناه اعلام کرد که به دنبال توافق با گابریل کالدرون است.

پرسپولیس - کالدرون؛ توافق به جای دادگاه سوییس!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته حکم فیفا درباره پرونده کالدرون صادر و به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد تا یک بدهی 745 هزار دلاری نیز به بدهکاری های باشگاه پرسپولیس اضافه شود. این در حالی است که آن ها بیش از یک میلیون یورو هم باید به برانکو ایوانکوویچ پرداخت کنند و در واقع رقم مطالبه دو مربی خارجی آن ها به همراه دستیاران چیزی در حدود 2 میلیون دلار است.


پرسپولیس برای پرونده برانکو ایوانکوویچ برنامه پرداختی معین نکرد و رای صادر شده از سوی فیفا را به دادگاه عالی ورزش برد تا با صرف هزینه دادرسی، شانس تجدیدنظر را در آن به دست بیاورد. این در حالی است که البته بعید است کاهش رقم از سوی دادگاه CAS تائید شود و احتمالا بیشتر جنبه اتلاف وقت دارد. اما پرسپولیسی ها در ماجرای گابریل کالدرون تصمیم دیگری گرفته اند و دستکم فعلا قصدی برای حضور در CAS ندارند.


طبق اعلام رسول پناه، سرخ ها قصد دارند که با گابریل کالدرون توافق کنند تا با رقم پایین تری، پرونده این مربی آرژانتینی را ببندند. همچنین پرسپولیس علاوه بر کاهش مبلغ، احتمالا به دنبال این است که زمان بیشتری را برای این موضوع در اختیار داشته باشد. هرچند که شاید کالدرون هم پس از بدقولی مدیران پرسپولیس تصمیم بگیرد راهی که برانکو رفت را برود.
باشگاه پرسپولیس 580 هزار دلار به کالدرون بدهکار است که 300 هزارتا مربوط به قسط دوم و مبلغ باقی مانده هم به پاداش ها و باقی قرارداد تا پایان فصل اختصاص دارد و باید دید سرمربی آرژانتینی که موافقت خود را با مذاکره و توافق اعلام کرده، چه رویکردی در جلسات خواهد داشت و اساسا سرخ ها چه زمانی با او یا ایجنتش دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها