کد خبر : 1694411 | 17 تیر 1399 ساعت 16:36 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

تاخیر در فسخ قرارداد بودوروف و لکیچ دردساز شد

تاخیر باشگاه استقلال در فسخ قرارداد با بازیکن و مربی خارجی سابق خود ممکن است کار دست این باشگاه بدهد.

تاخیر در فسخ قرارداد بودوروف و لکیچ دردساز شد

به گزارش "ورزش سه"، طی چند روز گذشته این موضوع که برای لغو مسابقات یک تیم لیگ برتری حداقل باید 25 از اعضای آن تیم که کارت حضور در مسابقات را دریافت کردند، کرونایی شده باشند بارها مطرح شده است. این مساله حالا درباره باشگاه استقلال به یک بحران تبدیل شده است.


بر اساس اعلام مسئولان استقلال و سازمان لیگ از بین اعضای این تیم که کارت حضور در مسابقات را دارند 8 بازیکن و یک نفر از کادر پزشکی مبتلا به کرونا هستند که در یک صورت این 9 نفر 25 درصد از کل اعضای تیم را تشکیل می‌دهند.


ماجرا از این قرار است که در نیم فصل دوم مدیران باشگاه استقلال برای 38 نفر کارت حضور در مسابقات را دریافت کردند اما در ادامه لکیچ مربی خارجی و بودوروف مدافع این تیم به دلایل مختلف جدا شدند. این دو خارجی سابق جزو 38 نفری هستند که کارت حضور در مسابقات را دارند اما جدا شده‌اند. مساله اما اینجا است که بر اساس اعلام معاون حقوقی باشگاه استقلال هنوز قرارداد این دو نفر در سازمان لیگ به طور رسمی فسخ نشده و ممکن است تاخیر به وجود آمده به ضرر استقلالی‌ها شود.


اگر سازمان لیگ قبول کند که این دو خارجی سابق جدا شده‌اند، آنوقت تعداد اعضای استقلال که کارت حضور در مسابقات دارند به 36 نفر تقلیل پیدا می‌کنند و در این صورت با تایید ابتلای 9 عضو تیم به ویروس کرونا دقیقه 25 درصد افراد استقلال بیمار شده‌اند که این مساله منجر به تعویق دیدار با پارس جنوبی خواهد شد.


در این شرایط باید دید مذاکرات سازمان لیگ و استقلال در این خصوص چگونه پیش می‌رود. حالا که استقلالی‌ها در فسخ دو خارجی سابق خود و البته باطل کردن کارت بازی شان تاخیر داشته‌اند شاید بابت نرفتن به جم برای بازی با پارس جنوبی ضرر کنند. البته که احتمال دارد سازمان لیگ در این خصوص با استقلال کنار بیاید و دو خارجی سابق را جدا شده بداند که در این صورت اگر در تست راستی آزمایی استقلالی‌ها 9 مبتلا تایید شوند آنوقت دیدار مذکور در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها