کد خبر : 1694433 | 17 تیر 1399 ساعت 18:15 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ثابتی: پسر رئیس هیئت فوتبال آذربایجان چه سمتی دارد؟ 

ماجرای یک مشت‌زنی در بازی 6 امتیازی ارومیه !

مهدی ثابتی می گوید در متن یک بحث با رئیس هیئت فوتبال آذربایجان غربی پس از گل دوم نماینده البرز بوده که پسرش با مشت به سر او زده و فرار کرده است.

 ماجرای یک مشت‌زنی در بازی 6 امتیازی ارومیه ! 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مسابقات حساس و 6 امتیازی روز گذشته لیگ یک درارومیه برگزار شد و در یک دیدار پر گل این تیم میزبان بود که در دقایق پایانی به گل رسید و سه امتیاز حیاتی این مسابقه را مقابل گل ریحان البرز از آن خود کرد تا شانسش را برای صعود بیشتر کند و در سوی مقابل گل ریحانی ها حالا اختلافی 8 امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی دارند و مس رفسنجان هم با 57 امتیاز حاشیه امنیت خوبی برای خود در صدر جدول ایجاد کرده است.


اما این دیدار نیز مانند برخی مسابقات دیگر که در ارومیه برگزار شده، با حواشی و زد و خورد همراه بوده و مهدی ثابتی گلر سابق تیم های مختلف لیگ برتری و مربی گل ریحان در متن این درگیری حضور داشته و از اتفاقات به وجود آمده به شدت گلایه دارد و خواهان ورود کمیته انضباطی به اتفاقات این مسابقه بر اساس گزارش ناظر بازی است.

 

مهدی ثابتی اینطور در مورد بازی و درگیری ای که ایجاد شده توضیحاتش را در گفتگو با ما آغاز کرد:«  نیمه اول یک پنالتی از دست دادیم و به تیرک هم زدیم. نیمه دوم دو هیچ عقب افتادیم که یکی زدیم. بعد یک ضربه ایستگاهی شد و گلر و مدافع نود ارومیه به هم خوردند و ما گل زدیم.» 


او سپس در مورد شروع درگیری ها اضافه کرد:« این صحنه و گلی که ما زدیم، شروع داد و بیداد عوامل تیم میزبان در ورزشگاه بود. بعد یک آقایی شروع کرد به فحش دادن. من هم وارد زمین شدم و بحث بالا گرفته بود که به یکباره یکی با مشت به پشت سر من زد و من افتادم؛ دیگر تا چند دقیقه نفهمیدم چه اتفاقاتی افتاد.» 


ثابتی ادامه که سابقه بازی در تیم های ابومسلم، تراکتور، سایپا و ذوب آهن را  دارد، سپس با گلایه شدید از رئیس هیئت فوتبال استان آذریایجان غربی که متن این درگیری را به او و پسرش مرتبط می داند، عنوان کرد:« بعد از مدتی فهمیدیم آقایی که در حال بحث با من بود و فحش می داد، رئیس هیئت فوتبال استان آذربیجان غربی بوده و آن آقایی هم که آمد و از پشت من را با مشت زد، پسرش بود که بعد سریع فراری اش دادند.» 


ثابتی با اشاره به اینکه به غیر از این چند دقیقه درگیری، اتفاق دیگری رخ نداد، اضافه کرد:« اصلا داستانی هم غیر از این صحنه در بازی نبود و حاشیه ای نداشتیم. ناظر بازی تمام این داستان ها را نوشت؛ اما اینکه ترتیب اثری داده شود یا نشود را نمی دانم. من سال ها در لیگ برتر بازی کردم و مربیگری هم کرده ام؛ از من خیلی مصاحبه نمی بینید و بیشتر تمرکزم روی کارم بوده است.» 


مربی گل ریحان در ادامه با انتقاد از حواشی ای که در ارومیه رخ می دهد، افزود:«  اصلا ببینید تیمی به ارومیه آمده که بدون حاشیه بازگشته باشد. اصلا به تیم نود ارومیه کاری ندارم و مشکل من با رئیس هیئت فوتبال و پسرش است؟ مگر بازی بدون تماشاچی نیست؟ ایشان چه سمتی دارد؟ از عوامل برگزاری بازی بوده یا به خاطر پدرش کنار زمین آمده است؟ مگر نمی گویند باید پروتکل ها رعایت شود. ایشان ضربه را زد و بعد فرار کرد. 


حرف های پایانی ثابتی خطاب به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی بود و اینطور صحبت هایش را خاتمه داد:« این روزها فدراسیون شرایط سختی دارد و این موضوع را درک می کنیم. اما ناظر بازی تمام اتفاقات را گزارش کرده و نوشته که با مشت به من زدند. ممکن بود با این مشت بمیرم. برای چند دقیقه واقعا چیزی متوجه نبودم. حالا امیدوارم فدراسیون و کمیته انضباطی به حواشی این بازی ورود کنند و تصمیم درستی در قبال رئیس هیئت فوتبال و پسرش که خلاف قانون عمل کرده اند، بگیرند.»

دیدگاه‌ها