کد خبر : 1694438 | 17 تیر 1399 ساعت 18:22 | 14.6K بازدید | 2 دیدگاه

آیتور کارانکا:

هر وقت رئال مادرید می برد حرف از داوری می شود!

آیتور کارانکا، مربی سابق رئال مادرید مدعی شد این تیم قادر است منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان حذف کند.

هر وقت رئال مادرید می برد حرف از داوری می شود!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شکست 1-2 در برنابدئو در دور رفت، نمایش های اخیر رئال مادرید هواداران این تیم را به بازگشت مقابل سیتی امیدوار ساخته است. آیتور کارانکا، دستیار سابق ژوزه مورینیو در این تیم نیز معتقد است اگر یک تیم چنین قابلتی داشته باشد نام آن رئال مادرید حواهد بود.

 

آیتور کارانکا گفت: "البته که رئال مادرید در این شرایط قادر به بازگشت برابر سیتی خواهد بود. اگر چند ماه پیش و بعد از مسابقه در رفت در استادیو سانتیاگو برنابئو این سوال را از من پرسیدید شاید شک داشتم، اما در حال حاضر معتقدم رئال مادرید شرایط خوبی دارد.

 

1500317

 

زین الدین زیدان دوباره موفق به ایجاد آهنگی مناسبی در تیم شده و بازی در استادیوم اتحاد بدون حضور تماشاگران حریف مانند قبل نیست. اگر یک تیم قادر به رقم زدن چنین بازگشت هایی باشد بی شک نامش رئال مادرید است.

 

حواشی اخیر؟ فکر می کنم بارها همین داستان رخ داده است. وقتی رئال مادرید پیروز می شود، همیشه در رابطه با داوری صحبت می شوند. من ترجیح می دهم در مورد شش بازی بدون شکست و اینکه آنها رئال مادرید نسبت به سایر تیم های بالای جدول بسیار مطمئن تر عمل می کند، صحبت کنم. به همین دلیل است که رئال در این منقطه از جدول جای گرفته است. بازیکنانی مانند سرخیو راموس، کریم بنزما یا تیبو کورتوا در حال بازگشت به بهترین فرم خود هستند. وقتی کیفیت تیمی مانند رئال مادرید را دارید، طبیعی است که این اتفاقات رخ دهد."

 

دیدگاه‌ها