کد خبر : 1694442 | 17 تیر 1399 ساعت 18:48 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو به دنبال پاک کردن یک خاطره تلخ (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس امشب می خواهد یک بار دیگر در مقابل میلان درخشان ظاهر شود.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در حال حاضر با فاصله هفت امتیازی بالاتر از لاتزیو در صدر جدول سری آ قرار گرفته و فرصت بسیار مناسبی برای فتح یک اسکودتوی دیگر دارد. آنها امشب در یک دیدار حیثیتی و سنتی به مصاف میلان خواهند رفت و ستاره پرتغالی به دنبال استمرار روند درخشان هفته های اخیر است.

 

کریستیانو رونالدو که چند روز قبل و برابر تورینو بالاخره طلسم خراب کردن ضربات ایستگاهی را شکست، تا به حال در لباس تیم هایی چون منچستریونایتد، رئال مادرید و تورینو 11 بار مقابل میلان به میدان رفته و موفق به زدن پنج گل شده است.

 

اما ستاره پرتغالی از آخرین تقابل دو تیم خاطره تلخی دارد. حدود یک ماه پیش و در اولین بازی رسمی در ایتالیا بعد از دوران قرنطینه، میلان و یوونتوس بازی برگشت دور نیمه نهایی کوپا ایتالیا را برگزار کردند که کریستیانو رونالدو در همان دقایق ابتدایی یک بخت مسلم گلزنی را از دست داد. ضربه پنالتی این بازیکن بعد از برخورد به دستان جیجی دوناروما به دیرک دروازه هم خورد و از دست رفت تا کریستیانو رونالدو اولین پنالتی سال 2020 خود را از دست بدهد. او که در هفته های اخیر در به ثمر رساندن گل های تماشایی متخصص نشان داده، امشب به دنبال باز کردن دروازه میلان و پاک کردن خاطره تلخ یک ماه پیش است.

 

1509388

 

1509390

 

1509391

دیدگاه‌ها