کد خبر : 1694465 | 17 تیر 1399 ساعت 20:45 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: هری کین بازیکن خودخواهی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است هری کین بازیکنی در خدمت تیم است.

مورینیو: هری کین بازیکن خودخواهی نیست

به گزارش "ورزش سه"، کارنامه هری کین در هفته های اخیر از نظر گلزنی خوب نبوده و همین موضوع باعث بروز انتقاداتی به این ستاره گلزن و انگلیسی شده است. اما ژوزه مورینیو امروز مدعی شد این مهاجم 26 ساله بارها برای توپ گیری و خلق فضا به عقب می آید و سبک بازی هری کین در زمین توام با خودخواهی نیست.

 

ژوزه مورینیو گفت: "هری کین در حال حاضر در حال پیاده کردن سبک همیشگی اش است و او در گذشته نیز اغلب اوقات در خدمت تیم بازی می کرد. گاهی اوقات وظیفه هری کین تنها تمام کنندگی است و در برخی موارد او مانند دیدار مقابل اورتون کاری می کند که در نیمه زمین حریف فضای بیشتری برای بازیکنانی چون سون هیونگ مین یا لوکاس مورا فراهم شود.

 

1497244

 

در دیدار دیشب اورتون از ما عقب افتاده بود و به همین دلیل کارلو آنچلوتی از مدافعان کناری اش خواسته بود به سمت دروازه ما نفوذ کنند. در این شرایط فضای بیشتری برای وینگرهای ما ایجاد می شود. هری کین در این دیدار به عقب آمد و شاید مردم از این موضوع بی خبر باشند.  گاهی اوقات هری کین یک مهاجم نوک صرف نیست و با توجه به تکنیک بالا و قدرت حمل توپ می تواند به عقب تر نیاز بیاید.

 

او این کار را برای موفقیت تیم انجام داد و این بسیار مهم است که شما بازیکنی خودخواه نباشید. یک بازیکن باید کاری را انجام دهد که تیمش نیاز دارد و به این دلیل من از هری کین رضایت دارم."

دیدگاه‌ها