کد خبر : 1694479 | 17 تیر 1399 ساعت 22:50 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

لوتار ماتئوس:

تیاگو کاملا با سبک لیورپول و یورگن کلوپ تناسب دارد

لوتار ماتئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تیاگو آلکانترا از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

تیاگو کاملا با سبک لیورپول و یورگن کلوپ تناسب دارد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2013 بود که تیاگو آلکانتارا با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست و از آن زمان تا به حال یکی از بهترین بازیکنان پر افتخار ترین تیم باشگاهی فوتبال آلمان بوده است. ستاره اسپانیایی در مجموع 231 بازی برای بایرن انجام داده و آمار 31 گل و 37 پاس گل را به ثبت رسانده است.

با این حال تنها یک سال از قرارداد تیاگو آلکانترا با باشگاه بایرن مونیخ باقی مانده و به نظر می‌رسد که مذاکرات دو طرف برای تمدید قرارداد به بن بست خورده است. این در حالی است که به نظر می‌رسد سرمربی بایرن یعنی هانسی فلیک به تیاگو علاقه ویژه ای دارد چرا که اخیراً اعلام کرد تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن انجام خواهد داد.

 

 

1506153

 

 

با وجود تمام شایعاتی که درباره آینده ستاره 29 بایرن مونیخ مطرح می‌شود اما لوتار ماتئوس معتقد است که این بازیکن خواهان جدایی از جمع باواریایی‌ها است. ستاره سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ گفت: " با توجه به نشانه ها من مطمئن هستم که تیاگو از بایرن مونیخ جدا خواهد شد وگرنه دلیل عدم پذیرش پیشنهاد بایرن توسط او چیست؟

 

لیورپول به شکل واضحی به جذب تیاگو علاقه‌مند است و فکر می‌کنم که او نیز کاملاً این تیم را دوست دارد. از طرفی معتقد هستم که سبک بازی تیاگو کاملاً با سیستم یورگن کلوپ متناسب است."

دیدگاه‌ها