کد خبر : 1694480 | 17 تیر 1399 ساعت 23:28 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی ۱- هوادار ۲

لیگ یک/ برد عنایتی در جدال استقلالی‌ها

شاگردان رضا عنایتی موفق به کسب برتری مقابل نیروی زمینی تهران شدند.

لیگ یک/ برد عنایتی در جدال استقلالی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پایانی هفته بیست و هشتم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های تهرانی نیروی زمینی و هوادار از ساعت ۱۹:۵۰ امروز در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف هم رفتند که علاوه بر تقابل دو تیم برای فاصله بیشتر از پایین جدول، حضور امید روانخواه و رضا عنایتی روی نیمکت دو تیم به جذابیت‌های این مسابقه افزوده بود.

 

رضا حیدری، امید سام‌کن، سیامک کوهنورد، حسین خیری، حسین مددی، غلامرضا ثابت‌ایمانی، رسول سعدیان‌نیا،  میلاد سوری، مهدی ممی‌زاده، علی صبوری و عارف رستمی بازیکنان منتخب روانخواه بودند که ترکیب نیروی زمینی برابر هوادار را تشکیل می‌دادند.

 

عنایتی هم تیم هوادار را با ترکیب آرمان شهدادنژاد، سجاد دانایی، جهانبخش طاهر، احسان پیرهادی، سپهر روزی‌طلب، مهدی عبدی، مجتبی محبوب‌مجاز،  امیرحسین پورمحمد، علی گودرزی، حمید کاظمی و صادق رضانیا به مصاف نیروی زمینی فرستاده بود.

 

در حالی که بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، حمید کاظمی مهاجم بلند قامت هوادار موفق شد در دقیقه ۲۶ دروازه نیروی زمینی را باز کند و تیمش را در این جدال حساس پیش بیندازد.

 

تنها یک دقیقه از این گل گذشته بود که این بار احسان پیرهادی توانست برای هوادار گلزنی کند و شاگردان عنایتی در نیمه اول به برتری ۲ بر صفر برساند.

 

در دقیقه ۴۹ بهرام احمدی، وینگر چپ‌پای نیروی زمینی تهران موفق شد گل اول تیمش برابر هوادار را بزند و اختلاف را به حداقل برساند، اما تلاش شاگردان روانخواه تا پایان ثمری نداشت تا با نتیجه ۲ بر یک در این مسابقه خانگی شکست بخورند.

 

عنایتی با برتری مقابل روانخواه توانست جدال آبی‌های سابق را به سود خود به پایان ببرد تا تیمش ۳۹ امتیازی شود و با صعود به رده نهم، به نیمه بالای جدول برگردد. نیروی زمینی تهران هم با این باخت ۲۸ امتیازی و در جایگاه چهاردهم جدول لیگ یک ماند.

دیدگاه‌ها