کد خبر : 1694486 | 17 تیر 1399 ساعت 23:45 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

جونینیو:

برزیلی ها حریص پول هستند، نیمار هم همینطور

جونینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است که نیمار تنها به دلیل بیشتر راهی باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن شده است.

برزیلی ها حریص پول هستند، نیمار هم همینطور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بزرگ ترین اتفاقات نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در تابستان سال 2017 رخ داد؛ انتقالی که باعث شد نیمار با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو راهی پاری‌سن‌ژرمن شود. ستاره برزیلی تا اینجا نتوانسته انتظارات را در پاریس برآورده کند و طی یک سال گذشته همواره بحث بازگشت او به بارسلونا مطرح بوده است.

 

ستاره سابق تیم ملی برزیل معتقد است که نیمار به خاطر پول راهی پاری‌سن‌ژرمن شده است. جونینیو در این باره گفت: " به نیمار نگاه کنید؛ فقط به خاطر پول راهی پاری سن ژرمن شد. PSG همه چیز به او داد؛ هر آن چیزی که می خواست اما حالا می‌خواهد که قبل از پایان قراردادش این تیم را ترک کند."

 

 

1498537

 

 

جونینیو در ادامه گفت: " این یک مبادله است. نیمار باید تمام تلاش خود را در زمین انجام دهد تا فداکاری ، مسئولیت پذیری و رهبری اش را نشان دهد. مشکل این است که برزیل یک فرهنگ حریص دارد و آنها همیشه پول بیشتری می خواهند. این همان چیزی است که به ما یاد داده شده و آن را آموخته ایم.

 

من باید بین نیمار به عنوان بازیکن و به عنوان یک شخصیت تفاوت زیادی قائل شوم. به عنوان یک بازیکن در قامت ستاره‌هایی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو قرار دارد. او بسیار سرسخت و سریع است و می‌تواند به عنوان یک شماره 10 پاس گل بدهد و گلزنی کند. اما به عنوان یک شخصیت باید بزرگتر شود."

دیدگاه‌ها