کد خبر : 1694537 | 18 تیر 1399 ساعت 11:44 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

برادران بختیاری‌زاده؛ اینبار در تیم ملی جوانان

بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان نهایی شده است و با تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال این مربی جوان کار خود را در تیم جدیدش آغاز خواهد کرد.

برادران بختیاری‌زاده؛ اینبار در تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می  رسد کمیته فنی سهراب بختیاری زاده را با چشمانی باز انتخاب کرده است به این خاطر که سهراب بختیاری زاده پیش از حضور فرهاد مجیدی در تیم امید مربی این تیم بود و کمیته فنی شناخت خوبی از توانمندی های این مربی جوان دارد. مربی ای که در برهه ای در استقلال خوزستان هم حضور داشت اما در ادامه مسیر جای خود را به امیر خلیفه اصل داد.

 

تیم ملی جوانان مهر ماه باید در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی در تاشکند حاضر شود. ایران در گروه نخست بازی ها با تیم  های ازبکستان – کامبوج و اندونزی همگروه است و در صورت صعود از گروه که قابل پیش بینی است برای صعود به جام جهانی باید با یکی از تیم های کره جنوبی – ژاپن یا عراق بازی کند. از اینرو باید گفت سهراب بختیاری زاده کار بسیار سختی را پیش رو دارد و با انتخاب هدایت این تیم دست به یک ریسک بزرگ زده است.

 

کمیته فنی با توجه به زمان کمی که تا شروع بازی ها باقی مانده به سهراب بختیاری زاده پیشنهاد داده که دستیاران سیروس پورموسوی حفظ شوند؛ به این خاطر که شناخت خوبی از اعضای تیم دارند و به طور حتم می توانند به سهراب در هدایت تیم ملی جوانان کمک کنند. یکی از دستیاران سیروس پورموسوی – فرشاد بختیاری زاده برادر سهراب است که دروازه بان ها را تمرین می داده. او که به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و در گذشته یکی از دروازه بان لیگ برتر بوده در برهه ای هم به درخواست مارک ویلموتس در اردوی تیم ملی حاضر شد.

 

در فوتبال ایران بارها شاهد حضور دو برادر در کادر فنی یک تیم بودیم. علی دایی در بیشتر تیم هایی که کار می کرده محمد دایی را همراه خود می برد. هم چنین در پرسپولیس برانکو برادرش را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی به باشگاه معرفی کرده بود. البته حکایت برادران بختیاری زاده در تیم ملی جوانان متفاوت است. فرشاد در کادر فنی تیم ملی جوانان حضور داشته واین سهراب است که به کادر فنی تیم اضافه شده است.

 

با نهایی شدن حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان او به زودی تمرینات تیم ملی جوانان را استارت خواهد زد به این خاطر که زمان زیادی به شروع بازی ها باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها