کد خبر : 1694560 | 18 تیر 1399 ساعت 13:00 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه به پدیده هلندی: آلمان برایت بهتر از اسپانیا است

رافائل فان درفارت ستاره بزرگ فوتبال هلند به دانی فان دبیک ستاره آژاکس توصیه کرد به جای رئال مادرید یا منچستریونایتد راهی بایرن مونیخ یا بوروسیا دورتموند شود.

توصیه به پدیده هلندی: آلمان برایت بهتر از اسپانیا است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال احتمالی دانی فان دبیک پدیده جوان آژاکس به یکی از دو تیم منچستریونایتد یا رئال مادرید در تابستان جاری به گوش می‌رسد، رافائل فان درفارت ستاره فوتبال هلند به این هموطن جوانش توصیه کرد که دو تیم آلمانی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برای او گزینه‌های به مراتب بهتری نسبت به رئال و یونایتد هستند.

 

1509551

 

فان درفارت در این باره به رسانه‌های هلندی گفت:" به نظر من دو باشگاه بایرن مونیخ و دورتموند برای دانی فان دبیک گزینه‌های ایده‌آلی هستند".

 

ستاره هلندی در ادامه صحبتهایش گفت:" خیلی‌ها به دانی توصیه می‌کنند یک سال دیگر در آژاکس بماند و در رقابتهای اروپایی هم با تیم ملی بدرخشد. ولی هیچکس نمی‌داند رد کردن پیشنهاد تیمی مثل رئال مادرید چقدر دشوار است. وقتی رئال مادرید سراغ شما می‌آید، می‌توانید صبر کنید و جواب ندهید؟ چنین باشگاهی اگر شما را بخواهد هر طور شده بدست‌تان می‌آورد".

 

فان درفارت در ادامه توصیه‌اش به فان دبیک گفت:" مساله فقط این است که در اسپانیا تنها چیزی که اهمیت دارد بردن جام است. این باعث می‌شود فشار زیادی به بازیکن وارد شود".

 

 

دیدگاه‌ها