کد خبر : 1694566 | 18 تیر 1399 ساعت 13:10 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی تقوی در قامت مربی وارد لیگ می شود

ورود قهرمان کشتی جهان به عرصه مربیگری

مهدی تقوی بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی حالا در 33 سالگی می خواهد اولین تجربه مربیگری خود را پشت سر بگذارد.

ورود قهرمان کشتی جهان به عرصه مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تقوی، دارنده دو مدال طلای کشتی آزاد جهان در سال های 2009 و 2011 که با روی کار آمدن غلامرضا محمدی در سال 97 قصد داشت بار دیگر دوبنده تیم ملی را برتن کند، بعد از مدتی قید کشتی گرفتن را برای همیشه زد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.


حالا در شرایطی که این کشتی گیر مازندرانی فقط 33 سال دارد، می خواهد برای اولین بار به حوزه مربیگری ورود کند. با مذاکرات صورت گرفته، مهدی تقوی با یک تیم از استان مازندران در لیگ برتر کشتی سال 99 شرکت خواهد کرد.


تیم سایپا خزر مازندران قصد دارد برای نخستین بار وارد لیگ برتر شود و مهدی تقوی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده تا این قهرمان سابق خودش را وارد چالش جدیدی در کنار تشک کند.


با اینکه این روزها ثبت قرارداد کشتی گیران در سازمان لیگ کشتی در حال انجام است، همچنان وضعیت برگزاری لیگ کشتی مشخص نیست. اوج گرفتن دوباره کرونا، برگزاری این مسابقات را با تردیدهایی مواجه کرده، اما تیم ها فعلا با جذب کشتی گیر آماده حضور در لیگ می شوند.


به نظر می رسد تقوی با استفاده از ظرفیت کشتی مازندران طی روزهای آینده قرارداد تعدادی از کشتی گیران مازندرانی را در سازمان لیگ ثبت کند.

دیدگاه‌ها