کد خبر : 1694570 | 18 تیر 1399 ساعت 13:40 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آدام لالانا دیگر برای لیورپول بازی نمی‌کند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تایید کرد آدام لالانا ستاره این تیم آخرین بازی‌اش را با پیراهن این تیم انجام داده و امسال تابستان به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

کلوپ: آدام لالانا دیگر برای لیورپول بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول تایید کرد آدام لالانا ستاره این تیم آخرین بازی‌اش را برای این تیم انجام داده و او قصد ندارد با بازی گرفتن از لالانا در آستانه انتقال او به باشگاهی دیگر، او را با ریسک مصدومیت مواجه کند.

 

1509565

 

لالانا که ملی‌پوش انگلیسی است ماه گذشته میلادی قراردادش را با لیورپول به صورت کوتاه‌مدت و تا انتهای فصل جاری تمدید کرد تا بتواند در بازی‌های باقیمانده فصل به میدان برود. او در دوران پنج ساله حضور کلوپ در لیورپول از مهره‌های اصلی او بوده است.

 

اما لالانا در دوران پساکرونا در هیچکدام از بازی‌های لیورپول حضور نداشته و در بازی امروز مقابل برایتون هم حاضر نخواهد بود.

 

یورگن کلوپ در صحبتهای خود درباره او گفت:" روشن است که آدام امسال تابستان باشگاه را ترک می‌کند. من از همین حالا دلم برای او تنگ شده ولی او فعلا اینجا است. آدام بازیکن برجسته‌ای است. او در تمرینها یکی از تاثیرگذارترین بازیکنانی است که تا حالا دیده‌ام. او یک حرفه‌ای تمام‌عیار است. با اینکه در حال حاضر با شرایط متفاوتی روبرو هستیم ولی من برای آدام احترام قائلم".

 

1509567

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" شکی نبود که آدام قراردادش را تا پایان فصل تمدید می‌کند ولی ما آینده او را با ریسک مواجه نخواهیم کرد. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. آدام اینجا یک اسطوره است و هر جا برود می‌تواند اسطوره شود".

 

 

دیدگاه‌ها