کد خبر : 1694582 | 18 تیر 1399 ساعت 14:37 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: محرومیت 4 جلسه ای برای مدافع تاتنهام

اریک دایر به خاطر اتفاقی که 4 ماه پیش در جام حذفی فوتبال انگلیس رخ داده بود، نمی تواند تیمش را در 4 بازی آینده لیگ برتر همراهی کند.

رسمی: محرومیت 4 جلسه ای برای مدافع تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، 4 ماه پیش اریک دایر ستاره تاتنهام بعد از حذف این تیم از جام حذفی انگلیس در خانه خود مقابل نوریچ، روی سکوهای ورزشگاه با یک هوادار خشمگین تاتنهام درگیر شد تا خاطره اریک کانتونا را در ذهن‌ها تداعی کند.

 تاتنهام در ورزشگاه اختصاصی خود در چارچوب جام حذفی انگلیس میزبان نوریچ بود. این بازی در وقت های قانونی با تساوی 1-1 به پایان رسید ولی در ضربات  پنالتی تاتنهام با نتیجه 3-2 شکست خورد تا شاگردان مورینیو در ناباوری با جام حذفی خداحافظی کنند اما بعد از پایان بازی در ورزشگاه اتفاقی با محوریت اریک دایر، ستاره انگلیسی ملی‌پوش تاتنهام رخ داد که بسیار جنجالی شد.

 

 

1509582

 

 

اریک دایر وقتی که ضربات پنالتی به پایان رسید و شکست تاتنهام قطعی شد، ناگهان از سکوهای طبقه اول استادیوم اختصاصی این تیم بالا رفت و با یکی از هواداران این تیم درگیری فیزیکی پیدا کرد. ماموران امنیتی ورزشگاه بعد از مدتی خود را به محل حادثه رساندند و مانع از ادامه این درگیری شدند.

 

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد که اریک دایر به خاطر همان اتفاق، 4 جلسه از همراهی تیمش محروم شده و باید  40 هزار پوند نیز جریمه بدهد.

به این ترتیب دایر تنها می تواند در بازی هفته پایانی تاتنهام که در زمین پالاس خواهد بود، به میدان برود. این بازیکن 26 ساله ضمن پذیرش اشتباهش از هواداران تاتنهام عذرخواهی کرده بود.

تاتنهام پس از 33 بازی در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد و در تلاش برای کسب سهمیه های اروپایی است.

 

دیدگاه‌ها