کد خبر : 1694624 | 18 تیر 1399 ساعت 19:02 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: حرف بزنم برایم دردسر درست می شود!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام با کنایه در مورد رای اتحادیه فوتبال انگلیس در خصوص اریک دایر صحبت کرد.

مورینیو: حرف بزنم برایم دردسر درست می شود!


به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل اریک دایر بعد از یکی از بازی های تاتنهام به سمت سکوی هواداران هجوم برده و با یکی از آنها درگیر شد. حالا امروز اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد این هافبک جنگنده با محرومیت چهار جلسه ای مواجه شده است. ژوزه مورینیو در نشیت خبری پیش از بازی مقابل بورنموث مدعی شد همه می دانند روند تصمیم گیری در اتحادیه فوتبال چگونه است.

 

1505390

 

ژوزه مورینیو گفت: "فکر نمی کنم اگر درخواست تجدید نظر داده شود خطر دیگری ما را تهدید کند. امیدوارم حداقل فصل بعد را بدون بازیکن محروم شروع کنیم. همه ما می دانیم که چگونه این تصمیمات در اتحادیه فوتبال گرفته می شود. البته من هیچ واکنش به محرومیت اریک دایر نخواهم داشت و قصد ندارم در این رابطه حرف بزنم. زیرا می دانم اگر چیزی بگویم برایم دردسرساز خواهد شد و به همن دلیل ترجیح می دهم سکوت کنم.

 

من علاقه ای ندارم کار اریک دایر را با رفتار متئو گوندوزی در مقابل برایتون مقابسیه کنم. من در این رابطه چند هفته قبل صحبت کردم و احتمالا نباید چنین کاری انجام می دادم، زیرا گوندوزی عضو تاتنهام نیست و بازیکن آرسنال است.

 

احتمالا من حق ندارم درباره دیگران اظهار نظر کنم. در رابطه با اریک دایر دو ماه پیش و وقتی آن اتفاق رخ داد به اندازه کافی صحبت کردم. همچنین چند هفته پیش وقتی یکی از شما در مورد گوندوزی از من سؤال کرد نیز حرف زدم و دیگر صحبتی در این رابطه ندارم."

دیدگاه‌ها