کد خبر : 1694610 | 18 تیر 1399 ساعت 17:45 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

خیال جمع زیدان از جانشین راموس مقابل سیتی

ادر میلیتائو مدافع برزیلی اگر دچار مصدومیت نشود، انتخاب اول زین الدین زیدان برای جانشینی سرخیو راموس مقابل سیتی خواهد بود.

خیال جمع زیدان از جانشین راموس مقابل سیتی

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، ادر میلیتائو تابستان گذشته با رقم 51 میلیون یورو از پورتو به خدمت گرفته شد و نتوانسته چندان انتظارات را برآورده کند و اغلب او را روی نیمکت ذخیره ها دیده ایم. در بازی هایی که فرصت به او رسیده هم معمولا نتوانسته رقیبی جدی برای به چالش کشیدن سرخیو راموس و رافا واران نشان بدهد.

 

 

1509603

 

 

میلیتائو در بازی رفت برابر پی اس جی در دورگروهی لیگ قهرمانان و بازی برابر رئال بتیس، سوسیداد و ختافه اصلا مدافعی در حد رئال نشان نداد ولی توانست در بازی اخیر مقابل بیلبائو، بالاخره بهترین نمایش خود با پیراهن رئال را نشان دهد.

مدافع 22 ساله برزیلی در پورتو جزو بهترین مدافعان لیگ پرتغال بود و به خاطر بازی های خوبش توانست به تیم ملی برزیل هم برسد ولی تا قبل از بازی برابر بیلبائو لقب خرید ناکام و بد رئال را یدک می کشید.

 

 

Militao, en su providencial corte a Iñaki Williams en el Athletic-Madrid.

 

 

میلیتائو مقابل بیلبائو از غیبت رافا واران استفاده کرد و خوش درخشید. او 12 بار در نبردهای هوایی موفق ظاهر شد. 88 درصد پاس هایش صحیح بود. سه بار توپگیری کرد و تنها یک بار دریبل خورد. او مقابل رائول گارسیا و اینیاکی ویلیامز دو مهاجم چغر بیلبائو فوق العاده کار کرد تا خیال زیدان را راحت کند.

در بازی روز جمعه برابر آلاوس که سرخیو راموس محروم است و همچنین در بازی برگشت بسیار حساس مقابل سیتی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که راموس بازهم محروم است، میلیتائو جانشین وی خواهد بود و مقابل بیلبائو ثابت کرد که می توان روی او حساب باز کرد. بازی برابر آلاوز سیزدهمین حضور او در ترکیب ثابت کهکشانی هاست و او فرصت دارد ثابت کند درخشش در بازی با بیلبائو یک جرقه نبوده است.

 

 

 


 

دیدگاه‌ها