کد خبر : 1694643 | 18 تیر 1399 ساعت 21:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: هنوز هم ناراحت و ناامید هستیم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می گوید که آنها هنوز هم از شکست برابر بولونیا بسیار ناراحت هستند.

کونته: هنوز هم ناراحت و ناامید هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست ناامید کننده اینتر مقابل بولونیا باعث شد که این تیم فرصت نزدیک شدن به تیم دوم جدول یعنی لاتزیو را از دست بدهد و از طرف دیگر امید خود را برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری تا حدود زیادی از دست بدهد.

 

 

1508891

 

 

نراتزوری در ادامه بازی های فشرده خود در اولین دقایق بامداد روز جمعه به مصاف ورونا خواهد رفت. عدم پیروزی در این بازی توسط اینتر می‌تواند حتی جایگاه سوم این تیم را به خطر بیندازد چرا که آتالانتا تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به آنها در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی تیمش مقابل ورونا گفت: " هنوز هم ناراحت و ناامید هستیم. با این وجود باید روی تقابل برابر ورونا تمرکز داشته باشیم. من فکر می‌کنم که این بازی کردن بدون وقفه می تواند به بازگشت روحیه ما کمک کند. نکته مهم این است که ما باید نقاط ضعف و قوت حریفان مان را شناسایی کنیم و با توجه به آن ها در زمین مسابقه عمل کنیم."

 

 

1468827

 

 

کونته در ادامه درباره تقویم فشرده مسابقات نیز گفت: " برای اینکه بتوانیم به خوبی در این بازه زمانی فشرده به میدان برویم، باید بازیکنان زیادی داشته باشیم و از سیستم چرخشی استفاده کنیم چرا که در غیر این صورت خستگی و مصدومیت ها کار ما را دشوار خواهد کرد.

 

من به همه بازیکنان اعتماد کامل دارم و با توجه به عملکرد آنها در تمرینات ترکیب را انتخاب می کنم. ما باید ذهنیت برنده داشته باشیم. باید تنها به پیروز شدن فکر کنیم؛ چه در بازی های خانگی وچه بیرون از آن. این مسئله نباید اهمیت چندانی برای ما داشته باشد."

دیدگاه‌ها