کد خبر : 1694693 | 19 تیر 1399 ساعت 02:30 | 30.2K بازدید | 9 دیدگاه

بارسا 1-0 اسپانیول: امضای سوارز زیر سقوط همشهری

بارسلونا با پیروزی 1-0 مقابل اسپانیول، سقوط تیم همشهری به رقابت های لالیگا 2 را قطعی کرد.

بارسا 1-0 اسپانیول: امضای سوارز زیر سقوط همشهری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کیکه ستین که همچنان به دنبال رسیدن به قهرمانی در رقابت های این فصل لالیگا هستند، امشب با تک گل سوارز مقابل اسپانیول به برتری رسیدند تا با یک بازی بیشتر از رئال، به یک امتیازی این تیم برسند. از سوی دیگر، اسپانیول با این شکست، بعد از 26 سال، به رقابت های دسته دوم لالیگا سقوط کرد.

 بازی با برتری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی کاملا ابتکار عمل را در دست داشتند اما دفاع پر تعداد بازیکنان اسپانیول، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 11 بود که اسپانیول روی یک غافلگیری، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما حضور به موقع مارک آندره تراشتگن، مانع از گلزنی امباربا شد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما باز هم بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 25، خطای مدافعان اسپانیول روی گریزمان، بارسا را صاحب یک ضربه آزاد کرد. مسی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

1509678

 

یک دقیقه بعد، روی پاس گریزمان، این سوارز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه این مهاجم اروگوئه ای بعد از برخورد به کالرو به کرنر رفت. حملات بارسلونا و تسلط این تیم بر بازی ادامه پیدا کرد اما باز هم از ایجاد موقعیت خبری نبود. در مقابل، این اسپانیول بود که می توانست در دقیقه 44 به گل برسد اما ابتدا تراشتگن، اشتباه لنگله را جبران کرد و مانع از به ثمر رسیدن یک گل به خودی شد و سپس ضربه ویلا به تیر دروازه بارسا برخورد کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بارسا نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و آنسو فاتی به جای نلسون سمدو به بازی رفت اما این مهاجم جوان تنها 5 دقیقه بعد از ورود به زمین، اخراج شد. خطای خطرناک فاتی روی کالرو را داور ابتدا با کارت زرد جریمه کرد اما بعد از استفاده از VAR، نظرش را تغییر داد و او را با کارت قرمز جریمه کرد.

برتری نفری اسپانیول تنها سه دقیقه دوام داشت و داور پل لوزانو را به دلیل خطا روی پیکه، از بازی اخراج کرد. این بار هم داور ابتدا به بازیکن خاطی کارت زرد نشان داد اما بعد از بازبینی صحنه، تصمیمش را عوض کرد.

در حالی که اسپانیول در شوک این اتفاق بود، بارسا در دقیقه 56 به گل برتری رسید. روی یک حرکت هماهنگ از سمت چپ بود که ابتدا مسی، با پاس پشت پای گریزمان صاحب موقعیت شد اما ضربه او توسط مدافع حریف بلوکه شد ولی توپ برگشتی به سوارز رسید و او هم با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1509676

 

بعد ازاین گل باز هم این بارسلونا بود که ابتکار عمل را در دست داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 69، این تیم به گل دوم برسد اما والی تماشایی مسی روی ارسال خوب سرخی روبرتو را دیگو لوپز با واکنشی به موقع به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی بازی متعادل تر شد و هر دو تیم به دنبال رسیدن به گل های بعدی بودند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها